خبرهای داغ:

اعلام آماده باش فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون به بسیجیان تنگ چویل

اعلام آماده باش فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون به بسیجیان تنگ چویل:در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به گرفتار شدگان در سیل باشید.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۱۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

 

سروان پاسدار مسلم نورمیسا فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون گفت: حق مردم تنگ چویل نیست با اهدای شش شهید به انقلاب از امکانات اولیه محروم باشند،مسئولان استانی با احداث یک پل جلوی حوادث احتمالی ناشی از طغیان رودخانه در تنگ چویل را بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،پس از بارندگی های اخیر و گرفتار شدن تعدادی از ماشین های عبوری در سیلاب رودخانه تنگ چویل فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون پس از حضور میدانی به کلیه بسیجیان تنگ چویل اعلام آماده باش داد تا عادی شدن اوضاع در خدمت مردم جهت جل مشکلات ناشی از سیل باشند.

سروان پاسدار مسلم نورمیسا در این زمینه گفت:با توجه به پیش بینی های صورت گرفته هواشناسی مجددا سامانه بارشی قوی دیگری به زودی منطقه را فرا خواهد گرفت لذا به بسیجیان اعلام آماده باش کردیم که در خدمت مردم باشند.
وی در ادامه بیان داشت:حق مردم تنگ چویل نیست که با اهدای شش شهید از امکانات اولیه محروم باشند و با یک بارندگی با مشکلات عدیده دچار شوند.
فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون در پایان گفت:از مسئولین استان می خواهیم که با ایجاد یه پل بر روی رودخانه تنگ‌ چویل جلوی حوادث احتمالی ناشی از طغیان رودخانه را بگیرند چرا که در روزهای اخیر فیلم هایی از گرفتار شدن ماشین هایی در رودخانه را دیدیم که اگر کمک بسیجیان و امداد رسانی آنها نبود شاهد حوادث تلخی بوده ایم که امکان جبران آن وجود نداشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها