خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

ورود بنیاد تعاون سپاه برای واردات دام سبک و سنگین

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از همکاری بنیاد تعاون سپاه با سازمان دامپزشکی استان در بحث واردات دام سبک و سنگین با مشارکت مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۹۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهندس مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان دوشنبه 24 دی ماه در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: با افزایش نرخ تورم قیمت کالاها از جمله دام غیر منطقی می شود .

 

وی از همکاری بنیاد تعاون سپاه با سازمان دامپزشکی استان در بحث واردات دام سبک و سنگین با مشارکت مردم خبر داد و افزود : با توزیع صد تن ذرت علوفه ای دام با هزینه پایین در بین دامداران توانستیم با کاهش قیمت خوراک دام و تغییر نوع آن مردم را به این سمت تشویق کنیم.

 

هنری ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج با فعالیت در برخی مناطق روستایی خاص که رسته فعالیت آنها دامداری است با ایجاد شبکه مردمی و آموزش عملی به آنها با حضور کارشناسان و بازدید از این واحدها توانستیم با ترویج کار جمعی با کاهش۲۵ درصدی قیمت خوراک دام به مردم کمک کنیم.

 

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا  خراسان جنوبی گفت: هرکس با تکیه بر خدا تلاش و فعالیتی در هر زمینه ای انجام دهد حتما نتیجه می گیرد.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد افزود: در حدود ۲۰۰ سال حکومت طاغوت دو برابر کشور از نظر جغرافیای سیاسی جدا شد این در حالی است که در طول دوران دفاع مقدس و چهل ساله انقلاب اسلامی حتی یک وجب از کشور جدا نشد.

 

حجت الاسلام نوفرستی اظهار داشت: از مسئولین بزرگوار تقاضا دارم تا جایی که می توانند برای مردم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند که لازمه آن ارتباط دستگاه ها و مجموعه ها با یکدیگر است که بتوانیم با لطف خدا گره ها را باز کنیم و با موفقیت جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها