خبرهای داغ:
رئیس بسیج اساتید استان گلستان :

دشمنان با این مدل از جمهوری اسلامی ایران مخالفند/امام خمینی(ره) تبر خود را بر زنجیر وابستگی به استکبار زد

دکتر غلامرضا منتظری گفت: در فتنه سال ۸۸ کارشناس خبر انگلیسی بیان کرد که کار ایران تمام است به نظر علمی درست می‌گفت ولی زمانی که با درایت رهبری این مهم رقم نخورد اعتراف کرد "کم کم دارم شک میکنم که شاید خدا هم ایرانی باشد" .
کد خبر: ۹۰۹۹۹۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر غلامرضا منتظری رئیس بسیج اساتید گلستان صبح امروز در نشست خبری جنبش مردمی پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده های مختلف کارگروه های این جنبش مردمی در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد گفت: انقلاب نهالی مقدس بود که توسط باغبانی خداباور در مزرعه جان ما کشت شد و علی‌رغم توطئه ها به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که چهل بهار را سپری کرده است.

وی افزود: این شجره طیبه برای کسانی که میخواهند سربلند باشند عطری جانفزاست و در مقابل نیز وحشتی بی‌امان به اردوگاه مخالفان و دشمنان انداخته است.

منتظری علت هراس و وحشت دشمنان را شکل‌گیری اسلام ناب با محوریت حضرت امام(ره) و استقلال و سربلندی ایران اسلامی معرفی کرد و اظهار داشت: دشمنان با این مدل از جمهوری اسلامی مخالف هستند و بطور مثال اگر کشوری همانند پاکستان بودیم بمب هسته ای هم در اختیارمان قرار میدادند.

رئیس بسیج اساتید گلستان یادآور شد: امام خمینی(ره) تبر خود را بر زنجیر وابستگی به استکبار قرار داد و لذا نخستین شعاری که سر داد نفی وابستگی فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و فکری به غرب و شرق بود.

وی خاطرنشان کرد: ملتی که وابسته و متکی باشد به شدت متزلزل خواهد بود و دشمنان از اینکه در کالبد این ملت ما میتوانیم نهادینه شود واهمه داشت.

منتظری تاکید کرد: توطئه‌ها و مکرهای استکبار برای این بود که ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب را نبیند و این باور عمیق امام خمینی(ره) به سنت‌های الهی نخستین دلیل دوام انقلاب است و اگر این رهبری و درایت نبود در برابر یکی از این توطئه‌ها قطعا تسلیم می‌شدیم.

رئیس بسیج اساتید گلستان گفت: در فتنه سال ۸۸ کارشناس خبر انگلیسی بیان کرد که کار ایران تمام است به نظر علمی درست می‌گفت ولی زمانی که با درایت رهبری این مهم رقم نخورد اعتراف کرد "کم کم دارم شک میکنم که شاید خدا هم ایرانی باشد" .

وی نقش امامین انقلاب را بسیار بزرگ دانست و آن‌ را رمز پیروزی انقلاب اسلامی خواند و گفت: همه آرزو می کنند که چنین فرد حکیمانه ای در تشکیلات کشور خود داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها