خبرهای داغ:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

رشد علمی ایران یک رشد فزاینده‌ای است

کد خبر: ۹۰۹۹۹۰۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و مذهبی است گفت: اگر یک تقسیم‌بندی از دستاوردهای انقلاب داشته باشیم می‌بینیم که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و مذهبی بود یعنی انقلابی با ماهیت سیاست و دین طبیعی است که باید بیشترین دستاوردها را داشته باشیم. به عنوان مثال در حوزه اقتصاد و دیپلماسی بهترین دستاوردها کسب شده است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی و فناوری دستاوردهای بسیار خوبی کسب کردیم تصریح کرد: در حوزه‌های تکنولوژی، دفاعی و فضایی اتفاقات خوبی افتاده است. این آمارهای موفقیت‌آمیز را سازمان‌های بین‌المللی، بانک توسعه جهانی و بانک اسلامی ارائه دادند. همچنین شاخص رشد اقتصاد یک رشد مطلوبی است.

وی  اظهار داشت: در طی این 40 سال حرکت علمی ایران یک حرکت فزاینده‌ای بود به گونه‌ای که رشد نخبگان، بهره‌برداری از افرادی که در اولویت اول ورزشی، اجتماعی و نخبگانی دنیا هستند بسیار سریع بوده است؛ همچنین در حوزه زنان در کشور رشد چشمگیری داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها