خبرهای داغ:
به پاس یک عمر تلاش و مجاهدت:

مراسم یادبود آیت اله هاشمی شاهرودی در گرگان

مراسم یادبود آیت اله هاشمی شاهرودی در گرگان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۹۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: در مراسمیادبود آیت اله هاشمی شاهرودی که در آستان امام زاده عبداله گرگان برگزارشد حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن گفت: امروز جهان متوجه اسلام است و ابزار‌های مختلف را بر علیه اسلام به راه انداخته است.
وی بیان کرد:با همه دسیسه‌های استکبار امروز انقلاب در قلب اروپا نفوذ کرده است.
امام جمعه بندرترکمن خاطر نشان کرد:بعد از رحلت امام خمینی عده‌ای فکر کردند که درایران جنگ قدرت راه می‌افتد این‌ها نشناختند این انقلاب را، نمایندگان مردم در خبرگان رهبری، مقام معظم رهبری را انتخاب کردند وایشان نیز ثابت کردن که لیاقت این منصب الهی را دارند وامروز بعد از امام چند دهه میگذرد و این مملکت بلکه جهان اسلام را به خوبی داریت میکنند، زیرا این رهبری‌های الهی متصل به منبع امامت است.
حجت الاسلام منصوری با بیان سخنی از علامه حسن زاده آملی در رابطه با مقام معظم رهبری گفت: علامه حسن زاده آملی که علامه طباطبائی صاحب تفسیر المیزان در رابطه با این بزرگوار میفرماید که حسن زاده را کسی جز امام زمان نشناخت میگوید"گوشتان به دهان مقام مقام معظم رهبری باشد، زیرا ایشان گوششان به دهان امام زمان عج است".
وی تصریح کرد: هرکس در مقابل ولایت بایستد بر روی او خط بطلان خواهیم کشید همانطور که امثال منتظری‌ها در مقابل امام ایستادند و مردم بر روی آن‌ها خط بطلان کشیدند.
امام جمعه بندرترکمن در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به زندگی فقیه عالیقدر آیت اله شاهرودی گفت: آیت اله شاهرودی از شاگردان شهید صدربودند و در سن ۲۸ سالگی اجازه کتبی اجتهاد داشتند.
وی اذعان کرد:آیت اله شاهرودی همانند دیگر علمایی که یار امام و رهبری بودند با مجاهدت و کوشش خود عاقبت به خیر شد.
خبرنگار افتخاری بسیج امیرحسین پیری
خبرنگار افتخاری بسیج امیرحسین پیری
ارسال نظرات
پر بیننده ها