خبرهای داغ:

شناسایی بی سوادان با همکاری گروه های جهادی هندیجان

با پیروی از فرمایشات حکیمانه امام راحل در سوادی آموزی یک تکلیف شرعی است به همین منظور نهضت شناسایی بی سوادان باز مانده از تحصیل با همکاری بسیجیان گروههای جهادی هندیجان در حال انجام است که حدود ۱۷نفر بسیجی از مجموع ۳۰نفر آموزش دهنده در کلاس های سواد آموزی شهری وروستایی مشغول تدریس به افراد بی سواد و کم سواد شهرستان هستند.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۱۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، حدود ۵۰ نفربسیجی بی سواد و کم سواد شهری و روستایی هندیجان از مجموع ۲۵۰نفرسواد آموز با همکاری بسیجیان گروه جهادی شناسایی وبه نهضت سواد آموزی شهرستان معرفی شدند و هرجا نیاز به همکاری باشد بسیج سازندگی ناحیه سپاه با همت بسیجیان پای کار هستند ودر هر زمینه هایی اقداماتی تاثیرگذاری انجام می دهند.

از عمده کارهای گروهها جهادی بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان در کنار شناسایی بی سوادان ، کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت شهری و روستایی هندیجان باتوزیع تعدادی لوازم التحریر در میان آنها بودکه ازکارهای مهم و خداپسندانه و تاثیر گذار بسیج برای سهولت در ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند شهرستان است.

 

درسال ۹۶حدود ۱۵۰نفر ازنعمت سواد خواندن و نوشتن در شهرستان برخوردار شدند که شناسایی تعدادی از بی سوادان باهمکاری بسیج سازندگی انجام گرفت که در کلاس های سواد آموزی مشغول به تحصیل شده که خوشبختانه همگی آنها باسواد شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها