خبرهای داغ:

آمادگی گردان امام رضا(ع) هندیجان در برنامه های دهه فجر

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان از آمادگی حضور بسیجیان وپرسنل گردان عملیاتی امام رضا (ع) درمراسمات گرامیداشت چهلمین سال ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار تمام قشرهای مختلف مردمی و سایرادارات ، ارگان ها ونهادهای انقلابی و مذهبی شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۱۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) همراه با پرسنل گردان بصورت منظم و هماهنگ در مراسمات ملی و مذهبی شهرستان هندیجان حضوری فعال و حماسی دارند و با همفکری برنامه های متنوعی خود گردان انجام می دهد.

وی افزود : در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی و فراخوانی ها و آزمایشات، بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در بالاترین شرایط آمادگی دفاعی و رزمی و امنیتی قرار دارند و در هر زمانی توان مقابله با هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان اسلام را دارد و پاسخ های کوبنده و سختی به دشمنان می دهد .

وی بابیان ترویج فرهنگ انقلاب در میان جوانان گفت: برگزاری مراسمات یوم الله دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج اهداف و دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی ایران است که با بهترین روش می توان به نسل های جوان کنونی و نسل های آینده انتقال نمود و گردان هاو پایگاههای مقاومت بسیج بهتر ین تاثیر در ترویج فرهنگ انقلاب را در جامعه دارند.

محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) عنوان کرد : بسیجیان جوان گردان با شور و اشتیاق خاصی در کنار پیشکسوتان بسیجی تجربیات خوبی از برنامه های متنوع گردان عملیاتی کسب نموده اند و با یاری خداوند و عنایات اهل بیت (ع) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان در مراسمات ملی و مذهبی همواره پیشقدم بوده که موجب انگیزه حضوری بیشتر برای دیگران شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها