خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه «یک اتفاق» در شاهرود

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «یک اتفاق» با حضور مقام عالی دولت، مسئولان و استقبال خوب مردم هنردوست شاهرود در گالری سیب این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۲۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «یک اتفاق» با حضور معاون فرماندار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر این شهرستان در گالری سیب واقع در مجتمع فرهنگی و هنری مهر افتتاح شد.
در این نمایشگاه ٦٦ اثر از ١٩ بانوی هنرمند شاهرودی در سبک‌های رئالیسم، هایپررئالیسم، اکسپرسیونیسم، امپرسیونیسم، انتزاعی، تذهیب، مینیاتور و... با تکنیک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، اکرلیک، آب مرکب، راپیدگرافی، آبرنگ و مولتی مدیا به نمایش گذاشته شده است.
رضا مهدیان در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی «یک اتفاق» طی نشست با فرماندار، معاون فرماندار و پیشکسوتان عرصه هنر ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: باید هنرمندان برای تولید آثار ماندگار و فاخر ملی مورد حمایت قرار گیرند تا هنر رشد و تعالی پیدا کند و شاهد اثرات مثبت فرهنگی آن در جامعه باشیم.
وی به استقبال خوب مردم از نمایشگاه اشاره کرد و افزود:با توجه به اثرگذاری هنر و توانایی و استعدادی که هنرمندان در خلق آثار هنری دارند به احیا و ترویج آیین و آداب نیک و انسانی بیشتر توجه کنند.
در ادامه این نشست فرماندار شاهرود نیز گفت: برگزاری این نمایشگاه اقدام بسیار خوبی در راستای ایجاد انگیزه در سایر هنرمندان به ویژه بانوان بوده است و باید این گونه نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشند.
محمد کرم محمدی تصریح کرد: با کمک هنر می‌توان هویت و ارزش‌های ملی را حفظ کرد و آن را به نسل‌های بعد انتقال داد که رسالت این مهم بر عهده هنرمند و ذهن خلاق او است.
وی افزود:باید راهکار‌هایی در نطر گرفته شود تا همه مردم برای دیدن آثار هنری و نمایشگاه‌های نقاشی که نقش و رنگ آن بیانگر اصالت و فرهنگ ما است ترغیب شوند.
این نمایشگاه از ١٥ دی ماه به مدت یک هفته از ساعت ١٦:٣٠ الی ١٩:٣٠ در گالری سیب واقع در مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود آماده بازدید علاقه‌مندان است.
 
افتتاح نمایشگاه «یک اتفاق» در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها