خبرهای داغ:
به همت پایگاه پیروان ولایت،

افتتاحیه جشنواره "سفیران فیلم عمار" خواهران شاهرود+ تصاویر

افتتاحیه جشنواره "سفیران فیلم عمار" به همت پایگاه پیروان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۵۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه پیروان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) افتتاحیه جشنواره "سفیران فیلم عمار" در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) شهرک شهید رجایی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که قریب به ۱۰۰ نفر از خواهران حضور داشتند، در ابتدا نوجوانان عضو حلقه صالحین پایگاه به قرائت قرآن پرداخته و سرود جمهوری و آهنگ انقلابی پخش شد و در ادامه خانم قنبریان مسئول جشنواره عمار به بیان مطالبی پیرامون جشنواره مردمی فیلم عمار پرداخت.
سرهنگ پاسدار علی اصغر رجبی مسئول سیاسی سپاه شاهرود نیز در این جشنواره به موضوع فتنه ۸۸ و علل و عوامل پیدایش آن پرداخت و با اشاره به حماسه نهم دی گفت: آنچه از بین برنده توطئه‌های دشمنان است بصیرت و تبعیت از ولایت مردم است که باید این را حفظ کنیم.
اکران فیلم "اکسیژن" از جشنواره عمار با موضوع فتنه سال ۸۸، ختم صلوات برای شهدای فتنه سال ۸۸ و برپایی نمایشگاهی با موضوع" فتنه و نفوذ " از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها