خبرهای داغ:
سردار فضلی در اهواز:

در هشت ماه فتنه 88 به اندازه هشت سال ناامنی ایجاد شد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه سران‌ فتنه قصد داشتند با کشته‌سازی احساسات مردم را تحریک کنند، گفت: فتنه‌گران در طول هشت ماه به اندازه هشت سال دفاع مقدس رنج و رعب و وحشت بر ملت ایران تحمیل و ناامنی ایجاد کردند اما مردم به سرعت خود را از صف فتنه خارج کردند.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۷۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش بسیج– منطقه خوزستان، سردار علی فضلی در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و گردهمایی بسیجیان شهرداری اهواز که امروز (12 دی‌ماه) برگزار شد، با اشاره به تقدیم ۲۳ هزار شهید خوزستانی اظهار کرد: طبق فرموده امام(ره)، مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند و درود بر چنین مردمی.

وی به برگزاری مراسم جهت روشنگری حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی، نقطه عطفی در انقلاب شکوهمند اسلامی است. بعد از عنایت خداوند و هدایت امام زمان(عج) خالق این حماسه مردم بودند. امام(ره) فرمودند که انقلاب اسلامی سه پایه دارد که نخست قرآن، دوم عترت و سوم مردم هستند، همه مردمی که دل در گرو دین خدا دارند و اهل بصیرت هستند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به فتنه‌گری‌ها از ابتدای اسلام تاکنون گفت: ماجرای سقیفه و غصب جایگاه امام علی(ع) در صدر اسلام رخ داد که در نهایت در روز پنجم برخی از این گروه با ایشان بیعت کردند اما دیری نگذشت که برخی از آن‌ها بیعت‌شکنی کردند که علت این بیعت‌شکنی مطامع دنیوی و دلبستگی به فرزندان بود. این افراد در جنگ‌ها به غنایمی رسیدند و تقسیم غنایم کردند اما آیا مردم ما نیز برای دفاع از اسلام از دین خدا در هشت سال دفاع مقدس اسلامی تقسیم غنیمت کردند؟

فضلی با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: پیروز اصلی فتنه 88 مردم بودند و برخی مسئولان تجدید یا مردود شدند اما آیا این مردم تقسیم غنیمت کرده‌اند؟ مردم هرچه داشتند در راه خدا وقف کردند.

وی عنوان کرد: در سال ۸۸ مردم انتخابات عظیم و باشکوهی رقم زدند اما فتنه‌گران و عناصر غرب‌زده شیرینی این انتخابات را به کام مردم ایران تلخ کردند و با نیت ناپاک خود از نیت پاک مردم سوءاستفاده کردند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند که اگر در انتخابات رای نیاوردند باب تقلب را مطرح کنند و در این خصوص سازمانی با حدود 200 هزار نفر سامان‌دهی کردند. سران‌فتنه اقدام به تظاهرات کردند و به مراکز مختلفی حمله‌ور شدند و هدف کشته‌سازی داشتند.

فضلی ادامه داد: مردم پای صندوق‌های رای بودند که آقای موسوی گفت که من برنده انتخابات هستم این در حالی است که هنوز زمان زیادی تا پایان رای‌گیری مانده بود اما وی با چه اطلاعاتی این حرف را زده است؟ همه این اقدامات زمینه‌چینی برای انتشار فرخوان بود تا در صورتی که رای نیاوردند مردم را به حفاظت از رای‌های خود دعوت کنند اما پس از رای‌گیری مشخص شد که تنها کمی بیش از ۳۰ درصد به وی رای داده بودند.

وی افزود: آیا اساسا تقلب در انتخابات ممکن است؟ هیچ سازوکاری برای تقلب در انتخابات وجود ندارد مگر یک راه‌حل و اینکه بگویند مقابل این فرد چه کسی بوده است یا در چه جایی بیشتر رای آورده است که پس از این شکایتی تنظیم می‌شود و در نهایت انتخابات این صندوق‌ها باطل می‌شود که در نهایت حتی اگر صندوق‌ها باطل شوند تغییری در سرنوشت انتخابات ایجاد نمی‌شود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه سران‌ فتنه قصد داشتند با کشته‌سازی احساسات مردم را تحریک کنند، بیان کرد: فتنه‌گران در طول هشت ماه به اندازه هشت سال دفاع مقدس رنج و رعب و وحشت بر ملت ایران تحمیل و ناامنی ایجاد کردند اما مردم به سرعت خود را از صف فتنه خارج کردند.

فضلی بیان کرد: مردم در حماسه 9 دی آبی بر آتش فتنه ریختند و دودمان فتنه را جمع کردند. در واقع حماسه 9 دی یک یوم الله و ۲۲ بهمن دیگری است. البته که در ۲۲ بهمن سال 88 نیز شیطنت‌هایی وجود داشت اما مردم همه خباثت‌ها را خنثی کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ملت ایران بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال ۹۷ برنامه‌هایی را پیاده خواهند کرد ممکن است در سال 97 تنها جنجال کنند و نقشه‌های شوم خود را برای سال ۹۸ کشیده باشند. آمریکا دشمن خبیثی است و ما باید بیدار و هوشیار باشیم. ما قوی‌تر هستیم و آن‌ها تا به حال نتوانسته‌اند کاری کنند و بعد از این نیز نمی‌توانند غلطی کنند. توصیه مقام معظم رهبری به همه جوانان و جریان‌های سیاسی این است که مراقب باشند که میدان را برای دشمن آماده نکنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها