خبرهای داغ:

زندگینامه شهید «شعبانعلی خلوصی پشوتن»

شهید «شعبانعلی خلوصی پشوتن» متولد ۱۳۵۰ از روستای پیر شمس‌الدین شهرِ اسدآباد در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۶۳ در پادگان ابوذر سرپل ذهاب بر اثر بمباران گسترده هواپیماهای دشمن به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۵۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

زندگینامه شهید «شعبانعلی خلوصی پشوتن»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، بسیجی شهید «شعبانعلی خلوصی پشوتن» فرزند قاسمعلی متولد ۱۳۵۰ از روستای پیر شمس‌الدین شهرِ اسدآباد در یک خانواده پاک و دیندار دیده به جهان گشود و تربیت شد.

شعبانعلی از همان نوجوانی نسبت به اسلام، انقلاب، شئونات و عواطف انسانی آشنا و پایبند بود از تاریخ تولد و تاریخ شهادت شهید خلاصی پشوتن مشخص است که کم سن‌ترین رزمنده اسدآباد در دفاع مقدس بوده است و هم سن 13 ساله کربلا و در چنین سنی مدال مجاهدت بر گردن آویختن نشانگر پاکی ذاتی و شایستگی دینی چنین نوجوانی است که قبل از رسیدن به سن جوانی مدافع دین و کشور باشد.

شهید خلوصی پشوتن با اینکه 13 سال بیشتر نداشت اما غیرت دینی و ملی‌اش حضور و هجوم دشمن بعثی در سرزمین‌های کشورش را بر نتابید و برای جهاد با دشمنان ضد اسلام و کشور اسلامی به صورت داوطلب به جبهه‌ها عزیمت کرد.

وی در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۶۳ در پادگان ابوذر سرپل ذهاب بر اثر بمباران گسترده هواپیماهای دشمن به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روح بزرگ و پاکش به سوی حق پرکشید روحش شاد و خاطرش در دل‌ها گرامی و جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات