خبرهای داغ:
در جلسه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه شاهرود مطرح شد:

از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه تا خدمت رسانی به مناطق محروم شاهرود

در جلسه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه شاهرود بر اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج و ارائه خدمات به مناطق محروم شهرستان مطرح شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۰۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرماندهی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه، حفاظت اطلاعات و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج در سالن جلسات شهدای مدافع حم این نهاد برگزار شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار کرد: در این حدیث امام رضا (ع) خط مشی مومنان و مسلمانان را بیان کرده و دین کامل را در تبعیت از ولایت و اهل بیت و دشمن با دشمنان اهل بیت بیان می‌فرمایند.
وی افزود: مسیر حرکت ما باید به گونه‌ای باشد که خار چشم دشمنان باشیم و برای دوستان باعث آرامش باشیم و باید هم جاذبه و هم دافعه داشته باشد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این جلسه با تقدیر و تشکر از فرماندهان حوزه‌ها بایت نظارت ستادی‌های انجام شده بر توجه به موضوع چهل سالگی انقلاب و برنامه‌های گرامیداشت این ایام تاکید کرد.
در این جلسه فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج به ارائه برنامه‌های خود در خصوص ایام چهل سالگی انقلاب پرداختند.
در این جلسه به برگزاری اردوی خانوده شهدا و ایثارگران و برگزاری اردوی تخصصی درمانی بسیج جامعه پزشکی در بیارجمند و پرده خوانی و تئاتر خیابانی و ارائه نمایش بزرگ به مناسبت چهل سالگی انقلاب و طرح محبت ۲ و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی توسط حوزه‌ها و اقشار در چهل سالگی انقلاب ارائه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها