خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

۹ دی نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام اسلامی با استکبار جهانی بود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر با اشاره بر اینکه ۹ دی روز حماسه عاشورایی و میثاق با ولایت بود گفت: ۹ دی نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام اسلامی با استکبار جهانی بود
کد خبر: ۹۰۹۶۴۸۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، نشست بصیرت افزایی در حسینیه شهدای گمنام مهدیشهر با حضور حجت الاسلام مرتضی یعقوبی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مهدیشهر، درجمع بسیجیان پایگاه مقاومت رقیه (س) برگزار شد.
یعقوبی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت رقیه (س) ضمن گرامی داشت حماسه نهم دی ماه گفت: حماسه نهم دی باعث شد تا ملتی از ماهیت، اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب خود دفاع کند و با ایستادگی، هوشیاری نقشه‌های دشمنان را که آمده بودند تا انقلاب و ارزش‌های آن را به زباله دان تاریخ تبدیل سازند بر هم زدند؛ در حقیقت کار ملت در نهم دی کار عظیم وبی نظیری بود که برملت آشکار شد.
وی اظهار کرد: نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران تسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا ودینش را مایوس و نامید کرد و قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را شاد کرد.
یعقوبی افزود: نهم دی ۸۸ حماسه عاشورایی و میثاق امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوش ۵ ت. ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با نظام اسلامی، انقلاب و ولایت بود که در این حماسه ماندگار و عبرت آموز؛ با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان واراده الهی ملت ایران بود شکل گرفت.
وی خاطر نشان کرد: مردم در حماسه نهم دی ماه نشان دادند علی رغم همه مشکلات؛ وقتی خطری انقلاب ونظام را تهدید کند مردم وارد عمل شده وبه میدان می‌آیند.
یعقوبی ۹ دی را انقلاب سوم برشمرد و گفت: پیروزی در سال ۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ ونهم دی ۸۸ از لحاظ اهمیت و محتوا متفاوت با یک انقلاب دیگر بود که در این روز مشروعیت سیاسی نظام اسلامی بار دیگر با حضور خود جوش ده‌ها میلیونی در تمامی شهر‌های کشورمان به جهانیان اعلام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها