خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون:
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون گفت: باتوجه به این که هزینه‌های این فتنه توسط کشور‌های غربی و حاشیه خلیج فارس تامین می‌شد، پرواضح است که این کشور‌ها نقش اساسی در شکل گیری و برنامه ریزی فتنه سبز داشتند.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۸۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

زهرا رئوف، مسئول خواهران پایگاه پزشکی دانشگاه آزاد کازرون در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه، نهم دی روز بصیرت و حمایت از ولایت است، اظهار داشت: این روز یادآور تجدید میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است.

وی در تشریح زمینه‌های به وجود آمدن حماسه ۹ دی، بیان داشت: زمانی که فتنه گران هتک حرمت را به اوج خود رساندند و روز عاشورای حسینی را به روز جشن بدل کردند و شعار هایی سر دادند که نشانگر مبارزه اساسی با اسلام و اصل ولایت بود، خون مردم مسلمان و انقلابی به جوش آمد و مردم را به صحنه کشاند حقیقتا فتنه گران از این مسئله غافل بودند که "حب الحسین یجمعنا".

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون افزود: از دیگر عوامل زمینه ساز شکل گیری حماسه 9 دی نقش مثال زدنی رهبری (مد ظله العالی) در کنترل فتنه بود؛ ایشان با بیان هشدارهایی قبل از انتخابات و تحلیل حوادث پس از انتخابات و به کار گیری سیاست بصیرت افزایی و شفاف سازی و همچنین برخورد نرم توام با قاطعیت در مواجهه با جریان فتنه، مدیریت بی نظیری داشتند.

رئوف، "تدبیر شناخت کامل چهره فتنه گران" را از جمله تدابیر رهبری برای خنثی‌سازی فتنه دانست و خاطرنشان کرد: اگر از همان ابتدا با کاندیدای ناکام برخورد شدید صورت می‌گرفت ملت از شناخت چهره واقعی سران فتنه باز می‌ماند.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون "آگاهی بخشی" را دیگر تدبیر رهبری در مدیریت فتنه دانست و در این باره گفت: فتنه ای چنان عظیم اگر در هر کشوری رخ می‌داد، بی شک منجر به فروپاشی آن نظام میشد؛ تمام دنیای کفر، ضد انقلاب داخلی و خارجی، گروهک های ملحد در کنار افراد داخلی که سابقه ریاست قوای کشور را داشتند، شرایط بسیار مشکلی را به وجود آورده بود که با آگاهی بخشی رهبری فتنه مهار شد.

این فعال دانشجویی "تشکیل دادگاه افکار عمومی" را تدبیر دیگر رهبری در خنثی کردن فتنه عنوان و بیان کرد: بلافاصله پس از قانون شکنی های دو نامزد شکست خورده که منجر به خسارات مالی و جانی و ایجاد ناامنی شده بود بسیاری عقیده داشتند که باید با سران فتنه برخورد قضایی صورت گیرد اما تدبیر رهبر این بود که حکم سران فتنه توسط مردم صادر شود که درستی این استراتژی تنها پس از 8 ماه از آغاز فتنه مشخص شد و آن هم حضور غیرت مندانه مردم در روز های 9 دی و 22 بهمن بود که حکم دفن فتنه را صادر کردند.

وی تصریح کرد: باتوجه به این که هزینه های این فتنه توسط کشور های غربی و حاشیه خلیج فارس تامین می‌شد، پرواضح است که این کشور ها نقش اساسی در شکل گیری و برنامه ریزی فتنه سبز داشتند.

رئوف با بیان اینکه فتنه 88 عامل تشدید فشار های دشمنان علیه ایران بود، یادآور شد: این فشارها به گونه ای بود که این جریان زمینه ساز تصویب قطعنامه 1929 شورای امنیت، علیه کشورمان شد و تحریم های اقتصادی بسیاری را به کشور تحمیل کرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون اظهار داشت: خیانت بزرگی که در جریان فتنه به کشور شد این بود که دشمن را امیدوار کرد که می‌تواند ضربه سنگینی به ایران و اسلام بزند اما حضور به موقع و هشیارانه مردم و دانشجویان بصیر، سد بزرگی در مسیر تحقق خواسته های دشمنان قسم خورده و دیرینه ایران و اسلام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها