خبرهای داغ:
بسیج خبر می‌دهد

غیبت معنادار استاندار خوزستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مراسم 9 دی

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در حالی در اهواز برگزار شد که برخی از مدیران دولتی در آن حضور پیدا نکردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۹۳۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم گرامی‌داشت حماسه 9 دی روز گذشته در حالی در صحن علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد که خبری از حضور استاندار خوزستان و مدیران دولتی در این مراسم وجود نداشت.

مشاهدات خبرنگار بسیج نشان می‌دهد که سرپرست فرمانداری اهواز، شهردار اهواز و مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان جزء معدود مسؤولان خوزستانی حاضر در این مراسم بودند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، در روزهای گذشته مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در نامه‌ای از مدیران دستگاه‌های دولتی می‌خواهد که در روز 9 دی به مناسبت «سالگرد شهدای کربلای هویزه» شرکت کنند؛ البته شواهد نشان می‌دهد که این جلسه روز گذشته لغو و امروز دهم دی ماه در محل حوزه معاونت سیاسی - اجتماعی استانداری برگزار شد.

مقام معظم رهبری درباره 9 دی فرمودند: «9 دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و نهم دی یکی از این قله‌های فراموش‌نشدنی است». با توجه به اهمیت گرامیداشت 9 دی و تکریم آن، باید دید که چرا مدیران استانداری خوزستان با برگزاری یک جلسه موازی هم‌زمان با ساعت برگزاری مراسم 9 دی سعی در عدم حضور در این جلسه داشتند.

علاوه بر عدم حضور استاندار خوزستان و مدیران در یوم الله ۹ دی در روزهای گذشته دستوری از سوی استاندار و یا دیگر دستگاه‌های اجرایی جهت تبلیغات شهری برای بزرگداشت حماسه ۹ دی هم صادر نشد.

 

با وجود کم لطفی برخی از مدیران دولتی برای عدم حضور مردم در این مراسم و کمرنگ جلوه دادن ۹ دی اما مردم بصیر و آگاه اهواز با حضور گرم و انقلابی خود بار دیگر حماسه آفریدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، روز گذشته مراسم 9 دی با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و مردم ولایت مدار و بصیر اهواز در صحن علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها