خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در سفر به شهرستان داراب در دیدار با خانواده شهیدان دیدار و رستگار گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۷۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در سفر به شهرستان داراب و دیدار با خانواده شهیدان محمد، رمضان و گنجعلی دیدار و حمید و مجید رستگار و مصطفی خوشحال جانباز 70 درصد دفاع مقدس، شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی دانست.

راهی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در راه خدا و دین اسلام، جان خود را تقدیم کردند و ایثار و ازخودگذشتگی آن ها بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند و اکنون ما می بایست با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه دهنده ی راه این بزرگمردان دلاور باشیم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند، تصریح کرد: تأسی به شهدا و حفظ آرمان های آن ها موجب می شود بتوانیم از مروجان ارزش های هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

راهی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه داریم علاوه بر ارائه خدمات هر چه بهتر به این قشر گرانقدر، قدردان شهدا و خانواده های معظم این بزرگواران باشیم.

به گزارش موج، شهیدان محمد و رمضان دیدار در سال 1366 و گنجعلی دیدار در سال 1367 در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند و شهیدان مجید و حمید رستگار نیز در سال های 1362 و 1366 در مناطق حاج عمران و شلمچه به فیض شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها