خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

اجرای طرح چله افتخار در سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از اجرای طرح چله افتخار به مناسبت ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۵۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، نورعلی غلامحسین نیاسماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری چند طرح شاخص توسط کتابخانه‌های عمومی استان در قالب طرح چله افتخاربه مناسبت ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شودگفت: اجرای طرح‌های «خانواده کتاب‌خوان» در شهرستان‌های سمنان،مهدیشهر و سرخه، «لیگ کتابخوانی» در شهرستان شاهرود،«پویش انقلاب» در شهرستان دامغان و «۴۰ مدرسه و ۴۰ کتاب» در شهرستان‌های گرمسار و آرادان از جمله طرح‌ها است.
وی با بیان اینکه ۴۰ برنامه فرهنگی در بهمن‌ماه توسط کتابخانه‌های عمومی این استان به مناسبت ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تاکید کرد: هشت مسابقه کتابخوانی هم در این ایام در شهرستان‌های استان سمنان اجرا خواهد شد.
سماکوش تصریح کرد : برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به مناسبت‌های مختلف در حال برگزاری است که استقبال شهروندان از برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی سطح استان سمنان بی‌نظیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها