خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه:

ملت ایران از اوج جان به نظام اسلامی معتقدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود در نهم دی نشان دادند که از اوج جان به نظام اسلامی معتقد هستند
کد خبر: ۹۰۹۵۴۲۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه حجت الاسلام تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با اشاره به گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه گفت: ۹ دی ماه اوج بصیرت و ایستادگی ملت مسلمان ایران در حفظ آرمان‌های انقلاب بود. ومردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ با خروش انقلابی خود عظمتی را به جهانیان نشان دادند که دوست و دشمن فهمیدند وقتی مقدسات اسلام در معرض خطر قرار بگیرد مردم به صحنه می‌آیند و از ولایت فقیه و اسلام عزیز دفاع می‌کنند.

وی افزود: در حماسه ۹ دی ماه بار دیگر مردم غیور و هوشیار اسلامی با حضور خود در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نشان دادند که از اوج جان به نظام اسلامی معتقدند و لحظه‌ای از دفاع وحراست از آن کوتاهی نمی‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه بیان داشت: حماسه ۹ دی نشان داد آنان که تصور می‌کنند با طرح بهانه‌های واهی همچون تقلب می‌توانند در عزم مردم، در تقویت و بالندگی نظام اسلامی خللی وارد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه با هوشیاری از حریم ولایت دفاع کردند وبا خلق حماسه، جلوه‌های بصیرت و دشمن شناسی خود را به تصویر کشیدند.
ایشان در پایان عنوان کرد: حماسه ۹ دی یک تلنگر و درس عبرتی برای ما شد که مردم همیشه در صحنه مراقبت کنند تا از دشمنان خارجی و داخلی ضربه نخوریم تا این کشور به صاحب اصلی که امام زمان (عج) می‌باشد برسد بنابراین این آگاه سازی بسیار مهم است و ما را از خطرات احتمالی مصون می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها