خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کاشان:

در وقوع فتنه اگر بصیرت نباشد گمراه می‌شویم

امام جمعه موقت کاشان با اشاره بر اهمیت بصیرت افزایی گفت: در فتنه‌ها اگر بصیرت نداشته باشیم گمراه می‌شویم
کد خبر: ۹۰۹۵۲۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام علی احتشام کاشانی در راهپیمایی ۹ دی در سمنان اظهار داشت: مردم در فتنه ۸۸ جلوتر از خواص در حمایت و پشتیبانی از ولایت به میدان آمدند.
وی با بیان اینکه خداوند ما را در فتنه‌ها آزمایش می‌کند افزود: دو واژه فتنه و بصیرت به دنبال انتخابات سال ۸۸ و فتنه آن وارد ادبیات سیاسی ما شده است.
امام جمعه موقت کاشان بصیرت‌افزایی در بین خواص را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در فتنه‌ها اگر بصیرت نداشته باشیم راه را گم می‌کنیم.
احتشام کاشانی با بیان اینکه مردم در فتنه ۸۸ از خواص جلوتر بودند ادامه داد: مردم در فتنه ۸۸ در پشتیبانی از ولایت فقیه به میدان آمدند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی انقلاب اسلامی را الگوی مستضعفان عالم دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها الهام‌بخش مسلمانان ایران نیست بلکه الهام بخش مستضعفان جهان است.
امام جمعه موقت کاشان با اذعان به اینکه نمی‌توان الهام‌بخش جهانیان شد و هزینه نداد ادامه داد: امام راحل به صراحت فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد و مردم در فتنه ۸۸ در پشتیبانی از، ولی فقیه به عرصه آمدند.
احتشام کاشانی بیان کرد: میلیون‌ها ایرانی در ۹ دی ۸۸ پیام امام راحل را گرفتند و به آن جامه عمل پوشاندند، اما متأسفانه برخی خواص به این سفارش امام راحل عمل نکردند و از قافله جا ماندند.
این استاد حوزه علمیه با اشاره بر اینکه اگر فتنه ۸۸ را تبیین نکنیم در آینده با فتنه‌های دیگری روبرو خواهیم شد ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام  ولایت  است و هیچ گاه دست از اقدامات شوم خود برنمی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها