خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه همسران زندانیان

مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه همسران زندانیان در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۰۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی  ویژه همسران زندانیانحسن محمد یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی  ویژه همسران زندانیان  همدان خبر داد و اظهار داشت: در راستای دستورالعمل ارسالی از اداره کل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان، این کارگاه آموزشی با حضور مهرداد یکتای درگاه معاون دفتر اقدامات حمایتی و مرکز مراقبت بعد از خروج سازمان زندان های کشور، مهدی فضلی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان، جمعی از مسئولان ستادی اداره کل و همسران زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان های همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این  دوره آموزشی برای سومین سال متولی در اداره کل زندان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: کارگاه‌های آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های همدان ادامه داد: به منظور رفاه حال خانواده زندانیان خدمات مددکاری، قضایی، مشاوره و روانشناسی، بهداشتی و درمانی در طول برگزاری کارگاه آموزشی به صورت رایگان به خانواده زندانیان ارایه می‌شود.

وی گفت: آموزش یکی از ضروری‌ترین  نیازهای همه اقشار جامعه است و این ضرورت در بین خانواده های تحت پوشش انجمن که از اقشار آسیب‌پذیر هستند از اولویت بالاتری برخوردار است.

محمدیاری  به انواع خدمات انجمن حمایت زندانیان همدان اشاره کرد و گفت: خدمات مختلف حمایتی، معیشتی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و تربیتی برای خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان  صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی  توسط اساتید مجرب  تدریس شد و مباحث مربوطه به خانواده مددجویان آموزش داده شد و در این کارگاه آموزشی  یک سبد مواد غذایی به خانواده مددجویان تحویل شد.

 مدیرکل زندان‌های همدان با بیان اینکه این دوره با استقبال چشمگیر خانواده مددجویان همراه بود، عنوان کرد: این دوره‌ها در سایر شهرستان‌های استان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات