خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی قرآن:

آسیب‌های اخلاقی‌ و اجتماعی به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی است

رئیس شورای عالی قرآن، انس با معارف قرآن کریم را بسیار سازنده عنوان کرد و گفت: آسیب‌های اخلاقی‌ و اجتماعی موجود در جامعه بشری به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۳۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

آسیب‌های اخلاقی‌ و اجتماعی به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه شورای عالی قرآن با هدف تدوین سیاست‌‌ها، راهبردها و شاخص‌های ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی علوم و معارف دینی در زندان ملایر با حضور اعضای شورای قرآن در زندان ملایر برگزار شد.

رئیس شورای عالی  قرآن، انس با معارف قرآن کریم را بسیار سازنده عنوان کرد و گفت: آسیب‌های اخلاقی‌ و اجتماعی موجود در جامعه بشری به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی است.

محمد بیات افزود: یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفق انس با قرآن و عمل به آموزهای قرآن است و این امر در زندان ملایر نیز با جدیت از طریق مبادی و متولیان امر انجام و صورت می‌پذیرد که موید این امر کلاس‌های مستمر و موفقیت‌های مددجویان در بخش‌های روخوانی، روانخوانی، قرائت و حفظ است.

وی گزارشی از عملکرد قرآنی زندان ارائه کرد و گفت: برگزاری منظم محافل قرآنی در هر ماه به میزبانی یک بند باعث آشنایی و گرایش بیشتر مددجویان از تمام بندها به قرآن کریم شده و اداره فرهنگی براساس رسالت سازمانی خود پیگیر نهادینه‌سازی انس و معرفت قرآن برای تمام مددجویان است و تقویت بنیه اعتقادی زندانیان از طریق روش های کارآمد می‌تواند نقش بسزایی در اصلاح و تربیت مددجویان داشته باشد.

دبیر شورای عالی قرآن ضمن تقدیر از حضور و حمایت همه جانبه اعضای شورای عالی  قرآن  در جلسه نورانی و مزین به نام قرآن ضمن ابلاغ احکام اعضاء خاطرنشان کرد: در فعالیت‌های فرهنگی، قرآن محوری با تأکید بر آموزش مفاهیم قرآنی فرآیند اصلاح و تربیت را جانی دوباره خواهد بخشید که امید است همواره سرلوحه زندگی اجتماعی و تربیتی در تمامی شئونات باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات