خبرهای داغ:
معاون دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور عنوان کرد
معاون دفتر اقدامات حمایتی و بعد از خروج سازمان زندان های کشور در جمع همسران زندانیان گفت: اشتغال شاهرگ رفع مشکل خانواده زندانیان است و اشتغال در خانواده‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۱۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

اشتغال شاهرگ رفع مشکل خانواده زندانیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد یکتای درگاه در سفر یک روزه خود به استان همدان  در کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه همسران زندانیان استان همدان اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی برای خانواده زندانیان با محوریت مهارت‌های اساسی زندگی و مهارت‌های اخلاقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی برای سومین سال متوالی برای همسران  زندانیان در حال برگزاری است.

معاون دفتر اقدامات حمایتی و بعد از خروج سازمان زندان های کشور ادامه داد: برنامه‌های آموزشی علاوه بر همسران زندانیان برای فرزندان زندانیان نیز پیش بینی شده و هدف این سازمان حفظ خانواده‌ها و حریم آنها از آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: در جامعه امروزی با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق، فضای مجازی  و عوارض ناشی از آن آموزش در این حوزه امری ضروری است.

یکتای درگاه افزود: اشتغال شاهرگ رفع مشکل خانواده زندانیان است و اشتغال در خانواده‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا برای خانواده های تحت حمایت برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کردیم که با تلاش فراوان و همکاری این اقشار می‌توان این موارد را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات