خبرهای داغ:
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود:

حماسه نهم دی یک حرکت الهی بود/هدف فتنه ۸۸ گمراه کردن مردم بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه هدف فتنه ۸۸ گمراه کردن مردم بود گفت: حماسه نهم دی با حضور خودجوش مردم خنثی کننده توطئه دشمنان و یک حرکت الهی بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا احمدی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود پیش از خطبه این هفته نماز جمعه میامی به مناسبت حماسه نهم دی در سخنانی
بعد از رحلت امام (ره) دشمنان ما فکر کردند آغاز فروپاشی این نظام مقدس کلیدزده خواهد شد خیال میکردند.
وی افزود: امام (ره) که رفت به تدریج این شعله خاموش خواهد شد این چراغ خاموش خواهد شد بعد تشییع جنازه مردم آن احساسات مردم آن حرکت عظیم مردم این‌ها را مایوس کرد.
احمدی تصریح کرد: دشمن مایوس شد اماتسلیم نشد و یک برنامه ریزی ۱۰ ساله کردند ۱۰ سال بعد امیدوار بودند نتیجه بدهد یعنی سال ۷۸ که آن حوادث (کوی دانشگاه) پیش آمد، آن کسی که این حوادث را خنثی کرد خود مردم بودند در روز ۲۳ تیر ۷۸.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: مرحله دوم، موج دوم باز یک برنامه ریزی ۱۰ ساله بود تا سال ۸۸، در سال ۸۸ از چندین ماه قبل انتخابات رسانه‌های استکبار سعی بر این داشتند تا این فرضیه را به افکار عمومی وارد کنندکه قرار است در انتخابات ۸۸ تقلب شود و اینکه انتخابات در ایران یک انتخابات سالمی نیست.
وی ادامه داد:، اما وقتی آن حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات اتفاق افتاد ک. پیروزی قاطع جمهوری اسلامی بود در واقع این انتخابات برای دشمنان یک زلزله سیاسی بود، این انتخابات دشمن را مایوس کرد.
احمدی اضافه کرد:، اما وقتی مستکبران و رسانه‌های استکبار اعتراض بعضی از نامزد‌ها را دیدند ناگهان احساس کردند یک فرصتی پیش آمد برایشان این فرصت را محترم شمردند تا بتوانند تا بتوانند موج سواری کنند و تلاش کردند با ایجاد فتنه اثر این انتخابات با شکوه ملت ایران را از بین ببرند، این کاری که در داخل ناشیانه از بعضی سر زد، این‌ها را به طمع انداخت.
وی گفت: در سال ۸۸ عدم تبعیت از قانون؛ لگد زدن به قانون؛ به کشور لگد زد، آن کسانی که فکر میکردند در انتخابات تخلف شده چرا برای مواجهه با تخلف اردو کشی خیابانی کردند چرا جان و مال مردم را به بازی گرفتند. حضرت آقا در فرمایشی میفرماید «این‌ها در جلسات خصوصی میگویند که ما اعتراف میکنیم که تخلفی رخ نداده خب اگر تخلفی اتفاقی نیافتاده چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا هزینه‌ای برای کشور درست کردید؟»
عضو بسیج دانشجویی شاهرود عنوان کرد: یکی از آن‌ها این بود که تحریم‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی وضع شد در واقع سران فتنه آن کاری را کردند که دشمن به دنبال آن بود. فتنه سال ۸۸ یک جلوه‌ای از توطئه‌های دشمنان بود، فتنه یعنی شعار‌های حق را کسانی با محتوای ۱۰۰%باطل مطرح کنند برای فریب دادن مردم.
احمدی افزود: هدف دشمنان از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم بود، اما ناکام شدند، مردم ما در مقابل فتنه خودشان به پاخواستند، ملت ما در ۹ دی ۸۸ در یک حرکت خودجوش فتنه به پاخواستند، در سال ۸۸ دشمنان توانستند دوسه ماه تهران را متلاطم کنند البته فقط تهران را، بعد از آنکه باطن‌ها ظاهر شد در روز قدس دیدند این‌ها حرف دلشان چیست و در روز عاشورا فهمیدند که این‌ها عمق خواسته هایشان تا کجاست.
وی اضافه کرد: مردم آمدند به میدان، حماسه ۹ دی را به راه انداختند نه فقط در تهران بلکه در تمام کشور میلیون‌ها نفر در این روز آمدند و قائله را تمام کردند.
احمدی بیان کرد: حضرت امام خامنه‌ای در بیان حماسه نهم دی بیان فرمود: «حماسه ۹ دی یک حرکت الهی بود، این کار خدا بود که دل‌های ما را متوجه راه درست کرد؛ این خاصیت حرکت الهی است؛ همت‌های مردم کار‌های مردم، عزم و اراده مردم، حضور مردم در کنار توجه به خدا، در کنار دل‌های آماده برای تضرع به برکت یاد حسین بن علی مردم آمدند در صحنه بساط فتنه گران را جمع کردند، شاید اگر در محرم سال ۸۸ آن حرکات سخیف و گریه آور از طرف گروه‌های فتنه گر پیش نمی‌آمد این حرکت عظیم؛ این حرکت عمومی مردم؛ معلوم نبود به وجود بیاید.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها