خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

9دی موعد اعلام آمادگی پاسداری از حریم مقدس ولایت است

امت مسلمان ایران ۹ دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۷۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر  کرد، که به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهان های خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

نهم دی مظهر استمرار جمهوریّت و اسلامیّت است. امت مسلمان ایران 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند. پیام 9 دی این بود که ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده اید با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی می توانید مردم به پا خواسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.

9 دی برخاسته از بصیرت مردمی است، که به خوبی دشمن خود را می شناسند و در زمان نیاز پا به عرصه گذاشته و با مجاهدت های خود عرصه را دگرگون می کنند و این خود برخاسته از ویژگی با بصیرتی، دشمن‌‌‌‌‌شناسى، وقت‌‌‌‌‌شناسى ذاتی این ملت  و حضور در عرصه‌ مجاهدانه است. به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی "نهم دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران؛ یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود."

9دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8  ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره‌کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد مقاومت و در نهایت آتش جسارت به خیام   اباعبدالله (ع) در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگام عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و این‌گونه نهم دی ماه پرچم راهنمایی دیگران و روزی متمایز شد؛ تنها با مرور وقایع هشت ماه فتنه انگیزی دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها در سال 88  به خوبی می‌توان به عظمت این حماسه بزرگ پی برد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی اقدام فتنه انگیز 88 را محکوم می کند و همچنین در مقابل هرگونه اقدامی که رنگ و بوی فتنه بدهد مقابله خواهد کرد و با اقدام راسخ خود در مقابل فتنه گران خواهد ایستاد و در پایان ضمن بیعت مجدد با آرمانهای معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می نماید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها