خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان به مناسبت ۹ دی:
در این بیانیه آمده است: گذشتن از سختی‌ها و دشمنی‌ها با دیدی باز با راهی روشن و به دور از تصمیم اشتباه تنها با بصیرت و آگاهی از توطئه‌ها امکان پذیر است. بصیرت داشتن لازمه ولایت مداری است، در راه دین و در رکاب و همراه رهبری بودن است.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۶۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ی ۹ دی و روز بصیرت بیانیه ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

گذشتن از سختی ها و دشمنی ها با دیدی باز با راهی روشن و به دور از تصمیم اشتباه تنها با بصیرت و آگاهی از توطئه ها امکان پذیر است.

بصیرت داشتن لازمه ولایت مداری است، در راه دین و در رکاب و همراه رهبری بودن است.

 

نه کم، نه بیش از راهی که تکلیف شده است باید رفت.

در سال هشتاد و هشت در ادامه برنامه موزیانه دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به حکومت اسلامی ایران، همین بصیرت و ولایت مداری مردم ایران بود که با آگاهی و در راه ولایت بودن نشان دادند که اگر مشکلی هم هست، با راه صحیح و اصولی و به دور از اغتشاش می توان موضوع را حل کرد.

انسانی که بصیرت داشته باشد هیچ وقت بازیچه دیگران نمی شود و خود با همراهی جامعه خود، کشوری رو آباد می سازد و از پس توطئه ها بر می آید.

مردم ایران نشان داده اند که همیشه تا آخرین نفس از دستاورد ها و آرمان های انقلاب و امام و رهبری دفاع می‌کنند.

بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان، روز بصیرت را گرامی داشته و از مردم فهیم ایران تقدیر و تشکر کرده و بصیرت و آگاهی کامل از توطئه های نا جوانمردانه دشمنان اسلام و انقلاب را برای عموم افراد خواهان است.

نصر من الله و فتح القریب

و من الله توفیق

ارسال نظرات
پر بیننده ها