خبرهای داغ:

نشست سیاسی به مناسبت 9 دی در آبادان

نشست سیاسی باحضور بسیجیان حوزه مقاومت سیدالشهداء و پایگاه شهید جمال گودرزی نشست سیاسی با حضور مسول سیاسی ناحیه آبادان برگزارشد
کد خبر: ۹۰۹۴۳۱۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در حوزه بسیج سیدالشهداء (ع) آبادان به مناسبت 9 دی ماه سال 88 و روشنگری و تشریح حرکت مردمی ایران نشست سیاسی با حضور هادی سیاسی برادر بسیجی مقداد ابول پور در مسجد جامع کارون در آبادان برگزار شد.

در این نشست، بسیجیان حضوری حداکثری داشتند و برادر ابول پور نیز از اتفاقات سال 88 گفتند واینکه دشمنان قسم خورده ی این انقلاب نمی خواستند ایران 40سالگی خود راببیند و طرحی جهت از بین بردن انقلاب داشتند.

ابول پور گفت: دشمنان این همه متحد شدند و با ایجاد شک وشبهه ی خطا و اشتباه در انتخابات در فکر براندازی انقلاب بودند و همه دشمنان ایران هزینه کردند تا بتواند به هدف خود برسند.

ابول پور در ادامه گفت :عده ای از مردم بی بصیرت که در اعتراضاتی که دیگر تبدیل به اغتشاشات شده بودمساجد ، ادارات، بانک ها وخیابانها را به آتش کشیدن ،کشته سازی کردندو خواستند تا مسیر اعتراضات را به خشونت بکشند.
وی در ادمه گفت تا اینکه در روز عاشورا خیمه های امام حسین (ع) را به آتش کشیدن این شد که کسانی که با این معترضین بی دین همراه شده بودند متوجه راه و روش آنها شدن واز آن روز راه خود را از معترضین جدا کردند .

ابول پور در انتها گفت که مردم ایران در 9دی ماه سال 88 مثل روز های ابتدای انقلاب به صورت خودجوش به خیابان ها آمدن وعلیه دشمنان و اغتشاشگران بی دین و بی تقوا شعار دادند و به همگان فهماندن که رهبری تنها نیست ومردم ایران همه بیدار هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها