خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان:

منشا فشارهای اقتصادی امروز فتنه ۸۸ بود

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با اشاره براینکه فتنه ۸۸ منجر به ایجاد طمع در آمریکا شد،گفت: منشا فشارهای اقتصادی امروز فتنه ۸۸ است.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۱۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان رضازاده مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان در مجمع علمای استان سمنان که در حسینیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: فتنه ۸۸ به گفته رسانه های خارجی بزرگترین انقلاب رنگی بود که شکست خورد و ملت ایران در دام این فتنه نیفتاد و از آن سربلند بیرون آمد.
وی ادامه داد: فتنه ۸۸ توطئه ای از جنس براندازی برای شکست انقلاب اسلامی بود.
رضازاده افزود: ۹ دی اسلامیت را حفظ کرد؛۹ دی حافظ جمهوریت و حق رأی مردم بود اما اگر رهبر معظم انقلاب ایستادگی و از حق رای مردم دفاع نمی کرد حرمت رای مردم شکسته می شد.
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان اظهار کرد: آغاز شمارش آراء در سال ۸۸ پایان حرمت صندوق های رای و شروع دعواهای سیاسی شد؛ حرمت و حسن ختام مردم زیرسوال رفت.دیکتاتوری سال ۸۸ سران فتنه در حال از بین بردن حرمت رای مردم بود.
وی با تاکید بر اینکه فتنه گران حتی قانون را هم قبول نداشتند افزود: از میرحسین موسوی سوال شد که اگر به فرض محال نظام انتخابات را دوباره برگزار کند و احمدی نژاد بار دیگر بیشترین آرا را داشته باشد چه کار میکنی و او پاسخ داد تا زمانی که نام احمدی نژاد از صندوق ها بیرون آید من انتخابات را قبول ندارم؛ این یعنی قانون شکنی؛یعنی این افراد قصد داشتند برای رسیدن به هدف قانون مملکت را هم زیر پا بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: چند روز مانده به انتخابات از میرحسین موسوی در خصوص اینکه اگر در انتخابات پیروز شود چه کار می کند سوال کردند و او در پاسخ گفت که اگر پیروز شود طبق تجمعات چشم گیر هفته های گذشته احتمالا ساختار قدرت را به نحو بنیادین دگرگون خواهد کرد،در واقع این فشار به رهبری مبنی بر عقب نشینی نسبت به افکار عمومی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره بر اینکه تمام افرادی که در این فتنه دست داشتند از کاری که انجام می دادند به طور کامل آگاهی داشتند افزود: این افراد از مدت ها قبل کار خود را آغاز کرده و در تصمیم خود بسیار مطمئن بودند.
رضازاده تصریح کرد: فتنه ۸۸ منجر به ایجاد طمع در آمریکا شد.شروع فشار های اقتصادی به دلیل خیانت سران فتنه بود و این طمع را در آمریکا ایجاد کرد که نظام،ساقط شدنی است؛اما کسی که علم را با تمام قوا نگه داشت کسی بود که به وعده ی خدا ایمان داشت و او رهبر معظم انقلاب بود.
وی ادامه داد: دفاع از اسلام برای شرایطی است که فشار اقتصادی و مشکلات متعدد جامعه را داریم؛ امروز است که باید مراقب پرچم اسلام باشیم.
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان اظهار کرد: عظمت انقلاب را نتانیاهو و ترامپ می فهمند؛ آن ها میلیون ها دلار هزینه کردند تا ما انقلابیون و حزب الهی ها نباشیم اما به کوری چشم آن ها هستیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران افرادی همچون شهید حججی دارد که در دهه هفتاد یعنی آغاز جنگ نرم دشمن متولد شد اما برای دفاع از دین اسلام جان داد؛ اگر شهید حججی زیر آن همه شکنجه وحشتناک در مقابل اسلام و نظام حرفی میزد تاکنون میلیون ها بار در شبکه های خارجی آن را پخش می کردند؛ اما دیدیم که هنگام دستگیری اقتدار در چهره شهید حججی موج میزد و فرد ملعونی که او را دستگیر کرده بود چهره ای مضطرب و منقلب داشت.
رضازاده خاطرنشان کرد: به گفته ی ترامپ ۷ تریلیون دلار برای بهم ریختن خاورمیانه هزینه شد اما نتوانست به اهداف خود برسد؛ دشمن ساکت نمی نشیند و همچنان در حال تلاش برای رسیدن به اهداف خود است‌.
وی بیان کرد: ۹ دی ثابت کرد که این مردم اجازه نمی دهند که یک بار دیگر بگویند سید علی خامنه ای(مد ظله العالی) را مثل حضرت علی(ع) تنها گذاشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها