خبرهای داغ:
به مناسبت حماسه ۹ دی،

دیدار امام جمعه شهر بسطام و بسیجیان با خانواده شهید سعدی+ تصاویر

امام جمعه شهر بسطام و اعضا شورای پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام با خانواده شهید سعدی در روستای ابرسج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۷۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سالروز شهادت معلم شهید موسی الرضا سعدی و بزرگداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت امام جمعه شهر بسطام به اتفاق شورای پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا با خانواده شهید سعدی در روستای ابرسج دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه بصیرت امروزمان را مدیون ایثار و رشادت شهدا هستیم گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم و دشمنان را منکوب و ذلیل نموده این به برکت خون شهدا و ایستادگی و مقاومت رزمندگان در طول دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ملت ایران برگرفته از روحیه ایثار و مقاومت و بصیرت و آگاهی ملت که برگرفته از دفاع مقدس و فرهنگ عاشوراست افزود: باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم چرا که این فرهنگ سدی محکم در برابر زیادخوانی‌های استکبار است.
در این دیدار خانواده شهید با تقدیر از حضور مسئولان به بیان خاطراتی از این معلم شهید پرداخته و بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.
لازم به ذکر است شهید موسی الرضا سعدی متولد سال ۱۳۳۱ روستای ابرسج از توابع شهرستان شاهرود که متاهل و دارای مدرک دیپلم و معلم است و دارای بیش از سه ماه جبهه که در سوم دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در شلمچه با اصابت ترکش به فیض شهادت نائل و در کنار همرزمانش در گلزار شهدا روستای ابرسج آرام می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها