خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم حماسه ۹دی در هندیجان

جلسه هماهنگی مراسم شکوهمند حماسه ۹دی طی جلسه ایی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد که دراین باره فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: حماسه ۹دی در اصل تجدید میثاق ملت ایران با ولایت و روز بصیرت است که دراین راستامراسم ۹دی امسال باحضور تمام قشرهای مختلف مردمی در هندیجان با شکوهتر برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۰۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی مراسم ۹ دی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای برپایی باشکوه تر حماسه ۹دی بایستی از تمام ظرفیت ها موجود در شهرستان هندیجان استفاده نمود و تمام دستگاههای ادارات و ارگان ها و فعالان فرهنگی برای ارج نهادن به روز بزرگ حماسه ۹دی در این باره همکاری داشته باشند‌.

وی افزود: بسیجیان و رزمندگان اسلام و سران طوایف، دانشجویان ، ورزشکاران ، بازاریان ، صیادان و کشاورزان ، دانش آموزان و هیات های مذهبی با یک هماهنگی همه در کنار هم در مراسم حماسه ۹دی حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی بابیان اوج شکوه حماسه و بصیرت در ۹دی است گفت: مردم ایران با آگاهی کامل و پیروی از مقام معظم رهبری اوج شکوه و بصیرت را به نمایش خواهند گذاشت و به دشمنان اسلام همانند گذشته درس های فراموش نشدنی خواهند داشت و ۹دی ورود به حماسه ۲۲بهمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها