خبرهای داغ:

همايش تجليل از آمران به معروف و ناهيان از منكر بندرماهشهر

همايش تجليل از آمران به معروف و ناهيان از منكر شهرستان بندرماهشهر با حضور فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندر ماهشهر ، امام جمعه محترم شهرستان ، بسيجيان و آمران به معروف و ناهيان از منكر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۰۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندر ماهشهر ؛ همايش تجليل از آمران به معروف و ناهيان از منكر شهرستان بندرماهشهر با حضور فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندر ماهشهر ، امام جمعه محترم شهرستان ، بسيجيان و آمران به معروف و ناهيان از منكر برگزار شد.

حجت الاسلام غبيشاوي امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه این دو فریضه از فرایض مهم الهی است گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان از مصادیق این امر است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد اگر مسئولان یا نهادها نسبت به این دو فریضه کم‌ توجه یا بی‌تفاوت هستند باید به آنها تذکر داد.

سرهنگ پاسدار محمود اسلام دوست فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در این همایش گفت : ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و احیا و ترویج و گسترش ارزش‌های دینی، با الهام از رسالت و آرمان‌های قیام حضرت امام حسین(ع) و یاران صدیق آن حضرت، از اهداف برگزاری این همایش است.

در پايان همايش از برادر بسيجي پيام عباسي به عنوان برترين آمر به معروف شهرستان بندر ماهشهر تقدير بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها