خبرهای داغ:

دیدار از خانواده رزمنده مدافع حرم در هندیجان

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت: در راستای تقدیر از رشادت های مدافع حرم بسیجی مرحوم رشید رفیعی با حضور تعدادی از مسئولان و بسیجیان پیشکسوت و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا(ع) از خانواده این بزرگوار دیدار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۰۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : در گذشت عالم ربانی و مجاهدی که در راه ولایت همواره در حال خدمت به مردم و انقلاب بود حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و رهبر انقلاب و ملت قهرمان ایران و علمای بزرگ شیعه تسلیت عرض می کنم.

وی افزود : قدر دانی از رشادها و ایثارهای رزمندگان مدافع حرم جزعی از افتخارات است که به رسم گرامیداشت و زنده نگه داشتن خاطرات به جا مانده از دلاوری های بسیجی مدافع حرم مرحوم رشید رفیعی از خانواده شریف وی دیدار شد.

وی بابیان توجه ویژه و سرکشی از خانواده های بسیجی گفت: بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) همواره بدون هیچ چشم داشتی پای کار هستند و قدر دانی و سرکشی از خانواده های بسیجی و مخصوصا پیشکسوتان جای افتخار دارد و حضور آنها در برنامه های سپاه و بسیج موجب دلگرمی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها