خبرهای داغ:
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان:

پلمب بیش از 200 واحد صنفی متخلف در استان سمنان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان گفت: ۲۸۱ واحد صنفی متخلف طی پاییز امسال در این استان پلمب شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۴۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان با بیان اینکه ۲۸۱ واحد صنفی متخلف طی پاییز امسال در استان سمنان پلمب شد گفت : این اقدام در راستای رعایت حقوق شهروندی و تاکید بر سلامت و بهداشت صورت گرفته است که مواردی نظیر احتکار، گران‌فروشی، مواد تاریخ انقضا گذشته، قاچاق و غیره توسط بازرسان رصد می‌شود.
وی بابیان اینکه طی مدت مذکور به ۷۳۴ واحد تذکرات لازم داده‌شده است افزود: طی سه‌ماهه سوم سال جاری از ۲۳۵ واحد نیز برای رعایت قوانین و از بین بردن مشکلات و نواقص موجود تعهد دریافت شده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان تصریح کرد: در سه‌ماهه سوم سال جاری بالغ‌بر چهار هزار و ۳۵۱ مورد از صنوف گوناگون سطح استان سمنان بازدید شده است که این اقدام بنا به ماموریت مستقیم پلیس نظارت بر اماکن عمومی انجام می‌شود.
حسینی با اشاره به صدور ۵۰۳ مورد اخطاریه پلمب برای متخلفان، تصریح کرد: این واحدها واحد به دلیل بی‌توجهی به تذکرات و هشدارهای پلیس و رعایت نکردن قوانین و مقررات اماکن عمومی پلمب شدند که انتظار می‌رود واحدهایی که اخطاریه دریافت کردند نسبت به اصلاح موارد قیدشده اقدام کنند.
وی اضافه کرد: رویکرد پلیس حمایت از تولیدکنندگان ایرانی بر مبنای شعار سال است از این‌رو مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار است و بازارهای استان سمنان از این نظر به‌دقت مورد پایش واقع می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها