حضور میلیونی مردم در 9 دی ماه دشمنان را نا امید کرد/ 9 دی روزی ارزشمند و بزرگ در تاریخ این سرزمین است

امام جمعه جم گفت: حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم خط پایانی بر فتنه‌گری دشمنان بود و فتنه‌گران در آتش خشم ملت مسلمان ایران سوختند و 9 دی ماه در واقع پایانی بر فتنه بود.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۱۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت الاسلام محمد گنجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در جم با اشاره به حماسه یوم الله 9 دی ماه اظهار داشت:حماسه 9 دی پس از انتخابات سال 88 که فتنه‌گران اغتشاش، خرابی، اهانت به امام و مجالس عزاداری کردند، رخ داد و در این روز شاهد اتحاد مردم با رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم که طی آن مردم جانانه به میدان آمدند و از نظام و رهبری حمایت و پشتیبانی کردند.

امام جمعه جم افزود: 9 دی یک روز بزرگ و ارزشمند در این سرزمین است و مردم با حضور خود، تو دهنی بزرگی به استکبار زدند و ثابت کردند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده‌اند و ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند.

وی بیان کرد: در فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی در صدد براندازی نظام بودند و تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفتند و هزینه‌های زیادی صرف کردند.

گنجی اضافه کرد: حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم خط پایانی بر فتنه‌گری دشمنان بود و فتنه‌گران در آتش خشم ملت مسلمان ایران سوختند و 9 دی ماه در واقع پایانی بر فتنه بود.

وی با بیان اینکه نقشه شوم دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات دینی نظام اسلامی و ولایت فقیه بود افزود: دشمنان برای ضربه به نظام از تمام ظرفیت خود استفاده کردند و در برابر اراده ملت ناکام ماندند.

امام جمعه جم ادامه داد: نظام در آستانه براندازی قرار گرفته بود و اگر سخنان حیکمانه رهبر انقلاب و حضور مردم در روز 9 دی ماه نبود، دشمنان به خواسته‌های خود می‌رسیدند اما مردم ایران با بصیرت و حضوری به موقع عمل کردند و توانستند این فتنه بزرگ دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه 9 دی ماه نماد ولایت مداری و بصیرت و آگاهی ملت ایران است، افزود: مردم در این روز وحدت و انسجام ملی را به رخ کشیدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

محمد گنجی با دعوت از اقشار مختلف مردمی برای حضوری باشکوه در مراسم 9 دی ماه تاکید کرد: در ۹ دی امسال نیز همه مردم با حضور گسترده در تجمع عظیم خود حمایت ولایتمدارانه و نگاه بصیرتمندانه خود را نشان می‌دهند و دشمن را مایوس خواهند کرد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات