فرمانده ناحیه سپاه شهرستان جم گفت: ملت ولایت‌مدار ایران با حضور بصیرت مندانه در راهپیمایی ۹ دی، حماسه بزرگی را خلق کردند و در مقابل دسیسه‌های پلید دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۳۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

حماسه ۹ دی تجلی حضور بصیرت مندانه مردم ایران بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرهنگ پاسدار احمد اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه افزون بر 160 رسانه معاند و ضد انقلاب علیه ایران اسلامی راه اندازی شده است اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناکامی در جنگ سخت، رو به جنگ  روانی آورده‌اند و برخی اوقات رسانه ها می توانند قوی تر از سلاح و موشک عمل کنند و آرامش روانی و اجتماعی یک جامعه را برهم زنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی مسئولان خدمت گزاری به مردم است گفت: وقتی ارباب رجوع به دفتر مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران مراجعه می‌کند، آن مدیر باید با احترام و توازع مشکلاتش را به حداقل برساند.

اسدی کم کاری مسئولان را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش اعتماد مردم به مدیران دانست و افزود: مسئولان ما باید از مدیر صرفا بخشنامه‌ای فاصله بگیرند و دستورالعمل‌های ابلاغی را به نفع مردم نه در تقابل به آن‌ها اجرا کنند.

وی  افزود: اتحاد مردم و مسئولان لازمه حفظ نظام است و در وضعیت کنونی جامعه، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌تواند بار دیگر شور و نشاط اجتماعی را به مردم بازگرداند.

احمد اسدی با بیان اینکه سپاه با دیدگاه پشتیبانی از دولت در حال فعالیت است خاطر نشان کرد: در زمینه‌های مختلف راه سازی، سدسازی، اسکله سازی، ساخت فازهای نفت و گاز و دیگر حوزه‌ها به دستور رهبر مغظم انقلاب ورود پیدا کرده و توانسته است کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارد.

فرمانده سپاه شهرستان جم 9 دی را تجلی حضور بصیرت مندانه مردم دانست و تصریح کرد: امت شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران با حضور به موقع در راهپیمایی 9 دی، حماسه بزرگی را خلق کردند و در مقابل دسیسه‌های پلید دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه هر انتخابات و راهپیمایی 22بهمن ماه خود یک حماسه 9 دی دیگر است افزود: دشمن برای 9 دی سال‌ها برنامه ریزی کرده بود ولی مردم با حضور در خیابان و حمایت با حمایت از آرمان‌های امام راحل و اصل ولایت فقیه نقشه های آن‌ها را خنثی کردند.

اسدی از اجرای طرح‌های اعتلایی در شهرستان جم  خبر داد و گفت: طرح‌های گشت محله، حضور گروه‌های جهادی در روستاهای شهرستان، فعالیت بسیج جامعه پزشکی از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات