فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: روز 9 دي 88 و حضور حماسي مردم در سراسر كشور ، یکی از ماندگارترین روزها در دفتر پر افتخار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است و قدرت برتر نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ دشمنان كشيد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۱۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسیج از جم، سرهنگ احمد اسدی با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه ((حماسه 9 دي نبايد شعاري باشد)) گفت: دشمنان ما نمي خواهند كه حماسه 9 دي يادآوري شود، زيرا بيشتر از دو دهه برنامه ريزي كردند كه انقلاب اسلامي را ساقط كنند .

اسدی تصريح كرد: فتنه 88 بزرگترين توطئه و هجمه دشمن براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود كه با آگاهي و بصيرت ملّت ولايتمدار و انقلابي ايران و با تدابير رهبر فرزانه انقلاب خنثي و ناكار شد .

وي بصيرت، تقوا، و ولايت مداري را سه عامل ايجاد حماسه 9 دي دانست و گفت: اولين و مهمترين عامل بصيرت توده مردم بود كه فهميدند و تحليل كردند ودومين عامل تقوا بود كه وقتي اسلاميت نظام و اعتقادات مردم زير سوال رفت ساكت ننشستند و سومين عامل ولايت فقيه بود كه به عنوان كشتي نجات و متصل به اهل بيت (ع) مي دانستند.

فرمانده سپاه جم خاطر نشان كرد: حماسه 9 دي به ما ياد مي دهد وحدت حول محور ولايت تعيين كننده است و بايد از نعمت رهبر بصير به درگاه خدا شاكر بوده و همواره در مسير ولايت باشيم .

وي در پايان به برگزاري هر چه با شكوه تر برنامه هاي 9 دي امسال تاكيد كرد و افزود: امسال نيز مثل سالهاي گذشته بايد با حضوري پر شور در مراسمات 9 دي به دشمنان نشان دهيم كه همواره پشت سره رهبري حركت مي كنيم و هيچ ترسي از دشمنان نداريم.

پايان خبر/

 

ارسال نظرات