خبرهای داغ:

آموزش کمک های اولیه به تکواندوکاران بسیجی

مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان از افتخار آفرینی در ارتقای تکواندوکاران بسیجی هندیجان به کمربند مشکی دان یک کشوری و کمربند قرمز و همچنین اجرای کلاس های آموزشی کمک های اولیه و امدادگری برای تکواندوکاران عضو بسیج ورزشکاران با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۷۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

بسیجی مصطفی حشوشی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان تکواندوکار هندیجان در مسابقات استانی و کشوری موجب افتخار آفرینی برای شهرستان هندیجان که تاکنون مقام های خوبی کسب نموده اند که در این راستا ۴ نفر از ورزشکاران تکواندوکار سجاد جاوید، رضادریایی کمربند مشکی دان یک کشوری و امیر حسین حیاتی و شهاب عبادی کمر بند قرمز پس تلاش های مستمرکسب و ارتقاء یافتند.

وی افزود : با همکاری اداره ورزش و جوانان هندیجان و هیات تکواندو کلاس های آموزش کمک های اولیه و امدادگری با استقبال خوب ورزشکاران رشته تکواندو در تمام مقاطع سنی قرار گرفت.

وی بابیان حضور بسیجیان ورزشکاران در مراسم حماسه ۹دی گفت: همانند سال های گذشته بسیجیان ورزشکارخواهر و برادر در تمام رشته های ورزشی در مراسم باشکوه و حماسی ۹ دی روز بصیر ت حضوری پرشور و به یاد ماندنی خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها