جلسه برنامه ریزی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت دفاع مقدس

نشر ارزش های دفاع مقدس اتفاق نمی افتد مگر اینکه همه ارگان ها، نیروهای مسلح،ادارات ازجمله مردم با هم وحدت داشته باشند

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با محوریت دفاع مقدس با حضور روابط عمومی های نیروهای مسلح و سایر ادارات شهرستان بوشهر در بنیاد حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس برگزار گردید. سردار کفاش بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام سعی بر این دارند که ما نتوانیم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنیم ولی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری ان شاالله به بهترین شکل این برنامه را برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۰۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با محوریت دفاع مقدس سردار کفاش مسئول بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد:در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم با توجه به اینکه دشمنان اسلام سعی بر این دارند که ما نتوانیم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنیم ولی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری وکشور شهید پرورمان، همچنین با هوشیاری همه ی مسئولین خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران ان شاالله طی دو ماه آینده به بهترین شکل این برنامه را برگزار خواهیم کرد.

سردار کفاش افزود: امروزه آنچه که خواست امام و مقام معظم رهبری بود الحمدلله بخش زیادی از آن تحقق پیدا کرده است که بارز ترین آن صدور انقلاب و حفظ ارزش ها می باشد.

کفاش اظهار داشت : همان طور که همه می دانند ماموریت ما نشر فرهنگ و ایثار شهادت و نشر فرهنگ دفاع مقدس است ،که می طلبد به کمک شماها ومردم این وظیفه و تکلیف را عمل و اجرا کنیم .ایشان گفتند دفاع مقدس یک دفاع جانانه وبا ارزشی بود که ما شهدا زیادی را در این راه تقدیم کردیم .

وی افزود: نشر ارزش های دفاع مقدس اتفاق نمی افتد مگر اینکه همه ارگان ها، نیروهای مسلح،ادارات ازجمله مردم با هم وحدت داشته باشیم و ارزش های دفاع مقدس را در جامعه نشر دهیم.

در پایان سردار کفاش کلیاتی از برنامه های این جشن و نحوه اجرای آن ارائه نمود و حضار در جلسه هم نیزبرنامه ها و نقطه نظرات خود در خصوص با شکوه اجرا شدن این برنامه اعلام نمودند.

ارسال نظرات