مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر:

همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به جایگاه رزمندگان این استان در عرصه دفاع مقدس گفت:در نیمه دوم امسال، همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۸۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار غلامعلی کفاش ظهر امروز در نشست بررسی اجرای موزه دفاع مقدس در استان بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج این فرهنگ و ارتقاء روحیه جهادی در جامعه رسالت و وظایف همگانی است که در این راستا مسئولان ماموریت ویژه دارند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و بی‌بدیلی داشت افزود: رزمندگان استان بوشهر در جبهه‌های هوایی، زمینی، دریایی و پدافندی نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند که باید این رشادت‌ها به جامعه ارائه شود.

سردار کفاش با بیان اینکه 2000 رزمنده استان بوشهر در عرصه جبهه دفاع مقدس به شهادت رسیدند خاطر نشان کرد: استان بوشهر 6 هزار جانباز و بیش از 2 هزار شهید والامقام و 442 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، ایجاد موزه دفاع مقدس را امری مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: بوشهر تنها استانی است که از موزه دفاع مقدس بی‌بهره است و باید راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

سردار کفاش تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این دانشنامه در 50 جلد تدوین می‌شود که تاکنون 15 جلد آماده چاپ است.

وی از برگزاری کنگره سرداران و 2هزار شهید استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: سال آینده کنگره سرداران و 2هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود که از هم اکنون کمیته‌های ذیربط برای باشکوه برگزار شدن این کنگره تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به جایگاه رزمندگان این استان در عرصه دفاع مقدس گفت:در نیمه دوم امسال، همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات