خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه کازرون در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: حضور میدانی و تعامل مسئولان اجرایی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ثمرات خوبی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۸۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

سرهنگ پاسدار شهرام افشار فرمانده سپاه ناحیه کازرون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی و اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس در دهستان کهمره نودان شهرستان کازرون، گفت: با همتی که در مجموعه قرارگاه پیشرفت سپاه فارس شاهد هستیم، و حضور میدانی و تعامل خوبی که با دستگاه های اجرایی دارند، امیدواریم به زودی شاهد ثمرات این فعالیت ها باشیم.

به گفته وی، با همت خود مردم و بسیجیان و با تعامل با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فارس، امروز در روستای سید چکک شهرستان کازرون هم ‌دو پروژه مهم پیگیری شد و همچنین کلنگ ساخت خانه عالم هم زده شد.

افشار با اشاره به حرکت جهادی آغاز شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فارس، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد استقرار روحانی در این روستا باشیم تا خدمات فرهنگی و اعتقادی مذهبی لازم را با این استقرار شاهد باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون در ادامه به بحث آب و آبرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث خدمات آبرسانی هم عزیزان قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری بخشدار و مردم مشغول فعالیت هستند و این بحث هم به زودی به نتیجه خواهد رسید.

به گفته وی، برای هماهنگی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، در سطح شهرستان با فرماندار و دیگر مسئولین اجرایی جلساتی برگزار شد و همه پای کار آمدند و مساعدت های لازم برای اجرای پروژه های مدنظر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها