خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب در شاهرود/کسب رتبه اول استان در هفته بسیج

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به کسب رتبه اول بسیج سپاه شاهرود در برنامه های هفته بسیج به چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به مدت چهل روز در شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۹۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جواد عبیری در جلسه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم این نهاد با اشاره به اجرای چهل برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب توسط بسیج سپاه شاهرود که در جلسه ستاد شهرستان نیز ارائه شده است اظهار کرد: شعار امسال افتخار گذشته امید به آینده است که از ۱۲ دی تا ۲۲ بهمن برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر فضاسازی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به بیان برخی برنامه‌های اقشار و حوزه‌های بسیج پرداخت و گفت: روایت انقلاب در مساجد و مدارس در ۴۰ شب، جشنواره عکس انقلاب در طول چهل سال گذشته مربوط در دهه فجر هر سال، آوای چهل سال افتخار گروه سرود‌ها شناسایی و مسابقه و اختتامیه در یکی از میادین با بوستان‌ها اجرا شود و پرسنل خانواده‌ها و فرزندان پسر جشنواره فرهنگی ورزشی اجرا شود.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اردویی ۴۰ تا ۸۰ نفره موزه عبرت تدارک ادامه داد: شب شعر آیینی انقلابی و حماسی در دهه فجر، چهل شب، چهل مسجد نشست‌های بصیرتی در مساجد شاخص و اثرگذار، کرامت فاطمی چهل دیگ اطعام در سطح شهرستان شاهرود دهه فاطمیه که در دهه فجر است اجرا گردد.
وی تصریح کرد: حماسه چهل سال مقاومت و ایستادگی اصناف و بازاریان، مراسمات چهل سال افتخار ایستادگی در محلات اسلامی، چهل شب چهل فیلم یا کانون بسیج یا مساجد مستند‌ها و فیلم‌های ارزشی و انقلابی اکران شود، کاروان خدمتم در محلات اسلامی که شکل گرفت در شهرستان، یک کاروان پایوران در هفته بسیج انجام دادند که ادامه داشته باشد.
عبیری افزود: همایش عماریون انقلاب همایش طلاب و روحانیون انقلابی برادر و خواهر، طلایه داران نور دیدار با خانواده شهدای انقلاب چهل شب اولویت با خانواده شهدای دو شهید و همایش شهرستانی برای چهل سالگی انقلاب از نهضت حسینی تا انقلاب خمینی با حضور سخنران کشوری و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: چهل افتخار چهل دستاورد چهل پیامک از ۱۲ دی هر روز ارسال شود، اعزام هدفمند نیرو‌های های ارزشی و مسئولین در مراکزی که حضور کم بوده است مثل کارخانجات و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و پیمانکاری‌ها و ارائه مشاوره‌های حقوقی و میز خدمت بسیجیان و نخبگان در قرارگاه شهید شاطری و بسیج سازندگی انجام پذیرد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه‌های بسیج، همایش تجلیل از نخبگان ورزشی شهرستان توسط تربیت بدنی سپاه گفت: چهل ایستگاه سلامت در محلات و میادین شهر و محلات اسلامی و روستاها، چهل پوستر یا کلیپ یا پادکدست در شبکه‌های اجتماعی و صداوسیما، بیلبورد‌های شهری و افتتاح پروژه سازندگی از دیگر برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیج و سپاه شهرستان است.
وی افزود: برنامه رسانه انقلابی و جلسه با رسانه ها، نمایشگاه‌های دستاورد‌های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش در مدارس، امیدان امروز یاوران فرداد جشنواره در مدارس، چهل تریبون چهل اندیشه در دانشگاه ها، برکت انقلاب، تنور رایگان در محلات اسلامی شاهرود توزیع در بین نیازمندان و مردم از دیگر برنامه هاست.
عبیری با اشاره به چهل تئاتر در چهل محله و مدارس و دانشگاه‌ها بیان کرد: همایش بانوی انقلاب در ۲۲ دی میلاد حضرت زینب و تجلیل از پرستاران نمونه با همکاری بسیج جامعه پزشکی، یادمان انقلاب داخل هر اداره یک مراسم به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و یاوران انقلاب تجلیل از پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی شهرستان از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.
وی تصریح کرد: راه اندازی سایت و کانال و رزمایش من انقلابیم در فضای مجازی، رونمایی روز شمار نابودی رژیم صهیونسیتی با تلویزیون شهری و افزایش عمر انقلاب، مسابقه شمیم شهادت، کتاب خاطرات همسر شهید همدانی خداحافظ سالار و جشنواره تولیدات فرهنگی هنری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های است که به مناسبت چهل سالگی انقلاب برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
وی با تقدیر و تشکر از همه فرماندهان و بسیجیان برای اجرای برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: به گفته مسئولان فرهنگی اجتماعی سپاه استان در هفته بسیج سپاه شاهرود مقام اول را در سطح استان در اجرای برنامه‌ها و اثرگذاری کسب کرده است.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه در اکثر پارامتر‌های استان شاهرود رتبه اول را کسب کرده است تصریح کرد: کار دسته جمعی و اثرگذار و همدلی سبب شده است که این عنوان بدست آید و باید این را قدر دانست و تداوم بخشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها