خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی داوطلب:

تقدیر از ۳۷ داوطلب سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود+ تصاویر

در مراسمی به مناسبت روز جهانی داوطلب از ۳۷ داوطلب سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۷۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت گرامیداشت روزجهانی داوطلبان سلامت با شعار "اجتماعی شدن سلامت با مشارکت داوطلبان سلامت از ۳۷ داوطلب سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر شد.
در این مراسم که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از داوطلبین سلامت در سالن پورسینا دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) و خوشامدگویی به تاریخچه واهمیت داوطلب سلامت پرداخت و گفت: روز جهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: داوطلبان سلامت، افرادی هستند که بدون هیچ گونه مزد و حقوقی فقط به خاطر عشق و انسانیت، رضای الهی و حس مسوولیت پذیری در برابر جامعه مانند پل ارتباطی بین مسوولان بهداشتی و مردم عمل می‌کنند و داوطلبان سلامت چهره‌های آشنا و بازوان توانای حوزه‌های بهداشت و درمان هستند
چمن با تقدیر اززحمات داوطلبین سلامت افزود: ایجاد معاونت اجتماعی در سال‌های اخیر با هدف استفاده از ظرفیت‌های گروه‌ها و نهاد‌های مردمی برای پیشبرد اهداف سلامت بوده است و می‌توان داوطلبین سلامت را یکی از بهترین نمونه‌های مشارکت مردمی در بخش سلامت و اجتماع دانست.
دکتر باباخانی معاون اجتماعی در امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تاکید بر نقش داوطلبین سلامت در عرصه پیشگیری و ارتقاء سلامت جامعه اظهار کرد: در مقوله بهداشت به دنبال سلامت عمومی از نظر روانی، جسمی و اجتماعی برای مردم جامعه هستیم.
وی افزود: اگر هر یک از داوطلبین امر سلامت به وظیفه خود به درستی عمل کند قطعاً جهش قابل توجهی در جهت ارتقای سلامت جامعه خواهیم داشت.
در این مراسم که با اجرای شعر، موسیقی زنده همراه بود از ۳۷ داوطلب سلامت تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها