خبرهای داغ:
با حضور کارکنان انجام شد

آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم یگان امام علی (ع) سپاه قم

مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای مدافع حرم یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه استان قم در حسینیه امام صادق (ع) این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۳۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم یگان امام علی (ع) سپاه قم
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسین جوشقانی، مسئول بنیاد تفحص سیره شهدای قم در یادواره شهدای مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین قلی زاده و شهید جلالی نسب گفت: شهدا شاخصی برای مقایسه خود با راه حق هستند و باید بدانیم که شهدا در روز حساب و کتاب در محضر خداوند برای ما شهادت می‌دهند.

وی افزود: شهدا سرمایه‌هایی هستند که معنویت را به جامعه تزریق می‌کنند و در تداوم این روح معنوی است که کشورمان می‌تواند در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی با تکیه بر قدرت علمی، ایمانی و همچنین ایستادگی این ملت حرف‌ها و سخنانش را به کرسی بنشاند.
 
جوشقانی با بیان اینکه شهدا سازندگان دفاع مقدس بوده و امروز نیز میراث بزرگی برای نسل جوان به جا گذاشته‌اند و شهدای مدافع حرم وارثان شهدای دفاع مقدس هستند اظهار کرد: امروز نیاز است تا برای پاسداری از این میراث بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 
مسئول بنیاد تفحص سیره شهدای قم اضافه کرد: یادواره شهدا یک اقدام فرهنگی برای تذکر دادن به نسل امروزی است، یاد و خاطره شهدا بازسازی اخلاق و فضیلت بوده و تعهداتی فردی و اجتماعی برای جامعه ایجاد می‌کند.
 
وی گفت: یکی از برنامه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن، برگزاری یادواره‌های شهداست تا به این طریق ضمن مدد جستن از ارواح تابناک شهدای بزرگوار برای مقابله با جنگ نرم، آن روحیه ازخودگذشتگی و فداکاری شهدا را به اقشار مختلف جامعه و جوانان انتقال دهیم و در واقع این‌گونه مراسم تداوم بخش راه شهداست.
 
جوشقانی عنوان کرد: نتیجه استقامت و پایمردی دلیرمردان ایران موجب تحریم‌ها شده و دشمنان بدانند که ما استقامت را از ائمه معصومین و شهدا الگو گرفته‌ایم و در دفاع از آرمان‌های والای امام و شهدا لحظه‌ای کوتاه نمی‌آئیم.
 
گفتنی است: در ادامه این مراسم مداح اهل بیت، مهدی مخلصی به مداحی و ذکر مناقب اهل بیت (ع) پرداخت.
ارسال نظرات