خبرهای داغ:
با همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری صورت گرفت

اختتامیه مسابقات فوتسال جام ولایت در فردوس

اختتامیه مسابقات فوتسال جام ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره دوهزار شهید استان خراسان جنوبی بین دو تیم اتحادیه خواربار شهرستان فردوس و تیم مدافعان حرم و با حضور مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۴۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اختتامیه مسابقات فوتسال جام ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره دوهزار شهید استان خراسان جنوبی بین دو تیم اتحادیه خواربار شهرستان فردوس و تیم مدافعان حرم و با حضور مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

مسابقات فوتسال جام ولایت ، گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار شهید استان خراسان جنوبی که با استقبال اقشار مختلف اصناف فردوس روبرو شده بود به تلاش ها و هماهنگی تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری شهید تندگویان فردوس برگزار گردید.

به گفته فریدی مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری شهید تندگویان فردوس این مسابقات در طول مدت پانزده روز و انجام 36 بازی بصورت فشرده در سالن ورزشی لاله های سرخ آموزش و پرورش برگزار گردید.

در دیدار پایانی این دوره رقابت دو تیم اتحادیه خواربار شهرستان فردوس و تیم مدافعان حرم به مصاف یکدیگر رقتند که در پایان تیم اتحادیه خواربار شهرستان فردوس با شکست تیم مدافعان حرم با نتیجه 5 بر 2 توانست جام قهرمانی این دوره را از آن خود کند.

همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم دلاوران باغضهر اسلامیه موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم زعفران گلپسند را شکست دهد و به مقام شوم این دوره دست یابد.

در پایان این دوره از رقابت ها تیم معدن سرب و و روی طاهری به عنوان تیم اخلاق و امیر ایروانی به عنوان بازیکن اخلاق مورد تجلیل قرار گرفته و مسلم مهدوی به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها