خبرهای داغ:

"سپاه محمد می آید" شناسنامه جبهه مقاومت محسوب می شود

دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی گفت: قطعه موسیقی سپاه محمد می آید، از آغاز نهضت پرچم داری امام خمینی(ره) تا مبارزه با اسرائیل و روایت مدافعان حرم و در نهایت ضرورت وحدت جامعه اسلامی و ظهور حضرت حجت که به نوعی شناسنامه جبهه مقاومت محسوب می شود را روایت می کند.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۷۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجید کریمیان دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی با اشاره به قطعه موسیقی "سپاه محمد می آید" اظهار داشت: این قطعه موسیقی به 2 زبان عربی و فارسی اجرا می شود که همزمان با حمله موشکی رژیم اشغالگر قدس به فرودگاه تیفور سوریه برای اولین بار در عرصه بین المللی و کشورهای جبهه مقاومت منتشر شد.

 

وی افزود: در این قطعه با شعر و موسیقی سعی شده است تا تاریخ انقلاب اسلامی در منطقه روایت شود.
دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی بیان داشت: این اثر از آغاز نهضت پرچم داری امام خمینی(ره) تا مبارزه با اسرائیل و روایت مدافعان حرم و در نهایت ضرورت وحدت جامعه اسلامی و ظهور حضرت حجت که به نوعی شناسنامه جبهه مقاومت محسوب می شود را روایت می کند.


کریمیان با بیان اینکه این قطعه به شهید بزرگوار "مرتضی بصیری پور" که در عملیات موشک باران فرودگاه تیفور و سید حسن نصرالله تقدیم شده است، گفت: در همین راستا و به مناسبت اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی تحت عنوان میثاق نامه و بیانیه هنرمندان جنوب خراسان اجرا گردید.

وی عنوان کرد: اشعار فارسی توسط آقای صادق آتشی و اشعار عربی توسط حیدری آل کثیر سروده شده است و قسمتی از اشعار نیز از شاعر معروف لبنانی می باشد.

دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این قطعه که در جشنواره ملی فانوس مقام اول را کسب کرده در حوزه تنظیم و آهنگ سازی تولید حوزه هنری خراسان جنوبی است و با مدیریت تولید آقای مجید نصری مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی و اجرای بسیار زیبای گروه تبیان همراه شده است.


انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها