خبرهای داغ:

اجرای طرح گل کاری گلزار شهدای هندیجان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل از گل کاری فضای گلزار شهدای هندیجان شمالی به یاد ۱۳۶شهید و ۳ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس شهرستان با همت بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و همچنین توزیع بسته های مواد غذایی در میان نیازمندان شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۰۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

بسیجی محمد حسین عنانات در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با تلاش و پیگیرهای مستمر بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و جمعی از خیرین هندیجان تعدادی بسته های مواد غذایی در میان خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست شهرستان توزیع شدند.

وی افزود : بصورت خودجوش و ابتکاری ازسوی بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل فضای بیرونی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در هندیجان شمالی گل کاری شد که اینگونه اقدامات با جدیت در گلزارهای شهدای هندیجان ادامه خواهد داشت.

وی بابیان گرامیداشت شهدای والامقام دوران دفاع مقدس گفت: وقتی در گلزار شهدا برای زیارت وارد می شویم به یک آرامش بی نظیر دست پیدا می کنیم این حالت به برکت بوی خوش شهدا محقق می شود و شهدا دارای جایگاه ویژه ایی هستند که بایستی همه ماها در زنده نگه داشتن نام و خاطره شهیدان با فرهنگ‌سازی مناسب بیشتر تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها