خبرهای داغ:

طرح پیشگیری از تنبلی چشم با همکاری خواهران بسیجی و مربیان مهدهای کودک هندیجان

همزمان بابرنامه کشوری طرح پیشگیری از تنبلی چشم در سطح مهدهای کودک و پیش دبستانی های مدارس و خانه های بهداشت شهری و روستایی هندیجان با همکاری جمعی از خواهربسیجی و مربیان مهدهای کودک با استفاده از دستگاه معاینه سنجش بینایی رادرشهرستان انجام می دهند.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۳۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۶تا۳ساله بااستفاده از دستگاه معاینه سنجش بینایی بابرگزاری آموزش های لازم برای خواهران بسیجی و مربیان مهدهای کودک بصورت ویژه و تخصصی انجام گرفته که تا آخر آذر ماه این طرح کشوری با همت اداره بهزیستی هندیجان ادامه دارد‌.

رییس اداره بهزیستی هندیجان ماشا الله مکتوفی در باره طرح سنجش بینایی در سطح شهرستان اظهار داشت : کنون بیش از ۱۰۰۰هزار کودک در این طرح سنجش بینایی مورد معاینه در سطح شهرستان هندیجان قرار گرفته اند و که دراین باره ۱۴مهد کودک شهری و روستایی هندیجان همراهی وهمکاری خوبی با این طرح دارند .

والدین شهرستان که فرزندانشان مورد سنجش بینایی قرار نگرفته اند می توانند دراین باره سریع با در دست داشتن شناسنامه کودک و به همراه کودک خود به محل های مهدکودک ها سراسر شهرستان مراجعه نمایند و تا فرصت باقی هست استفاده نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها