خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به استاندار:

فرصت‌ها در حال گذر است/ با کار روزمره نمی‌توان مشکلات خراسان‌جنوبی را حل کرد

امام جمعه بیرجند خطاب به استاندار جدید خراسان‌جنوبی گفت: در این فرصتی که خداوند برای آزمایش به مسؤولان داده باید از خداوند کمک خواسته و درست آزمایش بدهیم چراکه فرصت‌ها در حال گذر است اما تنها چیزی که می‌ماند عملکرد است.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۴۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده و لی فقیه در استان در دیدار استاندار جدید اظهار داشت: این ملک صاحب دارد و صاحب آن نیز خدا است، بندگان خدا در فرصت‌های محدود آزمایش شده و خلقت انسان هم برای آزمایش است.

وی عنوان داشت: مشاغل دنیا زیاد بوده و مرگ را از یاد انسان می‌برد، باید همواره توجه داشته باشیم که ماندنی نیستیم و حیات را بر اساس مرگ تنظیم و بدانیم که هرکسی در هر جایی کارش پایانی دارد. .

عبادی خاطرنشان کرد: در این فرصتی که خداوند برای آزمایش به مسؤولان داده باید از خداوند کمک خواسته و درست آزمایش بدهیم چراکه فرصت‌ها در حال گذر است اما تنها چیزی که می‌ماند عملکرد است که چه کردیم. .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: برخی از مردم به نان شب محتاج‌اند و این‌ها را هر روز از رسانه‌ها می‌شنویم، این سبدهای کالایی که می‌دهند جایی را پر نمی‌کند و مابقی مخارج زندگی مردم می‌ماند، با این ۲۰۰ هزار تومان تنها می‌توان ۲٫۵ کیلو گوشت خرید مابقی مخارج مردم چه می‌شود؟

عبادی ادامه داد: مدیران در هر جایی از نظام مقدس جمهوری خدمت می‌کنند نباید به‌گونه‌ای رفتار کنند که جامعه به سمت‌وسوی برده‌داری طبقاتی (لیبرال دموکراسی) پیش رود.

وی بیان داشت:  ۹۰ درصد ثروت غرب بین یک درصد جمعیت و یک درصد ثروت بین ۹۹ درصد جمعیت توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کند که به این سمت کشیده نشود، امروز غرب مشکل دارد که چگونه از این بردگی فرار کنند.

وی ادامه داد: دنیا نیازمند عدالت است، اگر ۱۰ روز زنده باشیم با آرمان عدالت بهتر از ۱۰۰ سال زندگی ننگ برده‌پروری و بدون آرمان عدالت است. .

عبادی افزود: در این شرایط سخت باید مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه و برای آینده طرح، نقشه و راه برون‌رفت از مشکلات را عملیاتی کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها