در گفتگو با بسیج عنوان شد:

اعزام ده هزار نفر به سرزمین نور از چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه قمربنی‌هاشم(ع) ، از اعزام بیش از ده هزار نفر ازاقشار مختلف مردم استان به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۰۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور، مقابله با جنگ نرم دشمن است.

رحیمی، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و روحیه مقاومت و پایداری در جامعه، آشناسازی آحاد مردم بویژه نسل جوان و نوجوان با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی، ادامه داد: از ابتدای سال جاری،چهارهزار و 700 نفر از مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در قالب  کاروان های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی و عمومی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تاکنون، 300 دانشجو، سه هزار و 700 دانش آموز و 700نفر از اقشار مختلف مردم موفق به بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور شده اند و پیش بینی می شود تا پایان سال، جمعا بیش از ده هزار نفر زائر سرزمین نور از استان چهارمحال و بختیاری داشته باشیم.

وی، گفت: زائران سرزمین نور اعزامی به مناطق  عملیاتی غرب کشور از یادمان های شهید شیرودی و پادگان ابوذر در سرپل ذهاب، یادمان شهید بهشتی در قصر شیرین و منطقه عملیاتی مرصاد و آثار باستانی طاق بستان  و تپه نورالشهدا در کرمانشاه بازدید می کنند.

رحیمی، شرکت در اردوی رزمی بصیرتی فرهنگی افلاکیان را از دیگر برنامه های زائران سرزمین نور برشمرد.

وی، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال، اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب برگزار می شود و کاروان هایی نیز در پایان سال و همزمان با تعطیلات نوروز به مناطق دریایی بوشهر خواهیم داشت.

ارسال نظرات