خبرهای داغ:

برپایی همایش بصیرتی ویژه همسران کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) + تصاویر

همایش بصیرتی فرهنگی با موضوع سبک زندگی اسلامی ویژه همسران کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر (ع) در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۹۶۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، خانم دکتر فاطمه حاجی احمدی، کارشناس مباحث خانواده در همایش بصیرتی همسران کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اهمیت نقش زن در کانون خانواده اظهار داشت: آراستگی، تعریف و تمجید و درک و احترام متقابل، از مهمترین اصولی است که رعایت آن‌ها نقش بسزایی در گرم بودن فضای خانواده و تعالی زوجین و فرزندان خواهد داشت.
 
برپایی همایش بصیرتی ویژه همسران کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)+ تصاویر

این استاد دانشگاه همچنین مقایسه را یکی از عوامل بر هم خوردن آرامش فضای خانواده دانست و افزود: متاسفانه برخی خانم‌ها با مقایسه کردن زندگی و همسر و فرزندان خود با دیگران موجب رنجش خاطر و تلخ کامی اعضای خانواده خود میشوند در حالیکه از باطن و مشکلات زندگی دیگران بی خبرند و با توجه به ظاهر زندگی آن‌ها قضاوت نادرست و مقایسه نابجایی انجام می‌دهند.
وی در پایان گفتگوی صمیمانه را راه حل بسیاری از مشکلات خانوادگی دانست و افزود: نباید مشکلات را بزرگنمایی کنیم چرا اختلاف سلیقه و اختلاف عقیده در زندگی وجود دارد و با مدیریت صحیح و احترام متقابل تمامی مشکلات قابل حل و فصل هستند.
 
برپایی همایش بصیرتی ویژه همسران کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)+ تصاویر
 
در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی مسئول فرهنگی و تبلیغات تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، آشنایی با سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های همسرداری و مصونیت بخشی خانواده کارکنان در برابر تهاجم فرهنگی را از اولویت‌های برنامه‌های این یگان دانست.
برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع خانواده و اجرای نمایش طنز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
 برپایی همایش بصیرتی ویژه همسران کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) + تصاویر
ارسال نظرات