خبرهای داغ:
مسئول کمیته برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب سمنان:

برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در نمایشگاه کتاب استان برگزار می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی و هنری و برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در شانزدهمین نمایشگاه استان سمنان (شهرستان شاهرود) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۳۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مینا مختاریان در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد که برنامه‌های صبح توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار میگردد.
وی با بیان اینکه برنامه‌ها شامل نشست‌های تخصصی، هنری و کارگاه‌های آموزشی که مربوط به بنیان‌های خانواده وآسیب‌های اجتماعی می‌باشد افزود: نشست تخصصی با موضوع شاهنامه و ایستگاه نقاشی وشعر و مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.
مسئول کمیته فرهنگی و هنری و برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان تصریح کرد: طراحی چهره به صورت کاریکاتور و سیاه بازی نمایش ایرانی توسط هنرمندان نمایشی و قصه گویی با لهجه شاهرودی و نقالی نیز در غرفه برنامه‌های جنبی برگزار می‌گردد.
مختاریان در ادامه ابراز داشت: در نمایشگاه کتاب شاهد برپایی سیاه چادر و مسابقه کتابخوانی و عکاسی با موبایل و همچنین ورک شاپ و مسابقه بهترین ایده کتاب خواهیم بود و به سه اثر برتر هدیه تعلق خواهد گرفت.
وی در پایان افزود: برنامه‌های صبح از ساعت ٩ الی ١٢ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۱۸ خواهد بود و از تمام عموم مردم دعوت می‌شود در این برنامه‌ها شرکت کرده و از حضور هنرمندان و کارشناسان بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها